Actualitate

Vineri va avea loc o şedinţă extraordinară a CL Alba Iulia

taxiVineri la ora 13:00 va avea loc o şedinţă extraordinară a Consiliului Local Alba Iulia în care se va supune aprobării Regulamentul privind organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi în municipiul Alba Iulia. De asemenea se va supune aprobării caietul de sarcini şi contractul de delegare de gestiune pentru acest tip de transport. Şedinţa va avea loc la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A. Având în vedere faptul că, în cursul lunii noiembrie 2013 expiră actualele contracte de delegare a gestiunii pentru activitate de taxi, Primăria este obligate să încheie noile contracte. Ca urmare a modificărilor apărute în legislaţie este necesară aprobarea noului regulament în baza normelor în vigoare.

Numărul maxim de autorizaţii ce poate fi eliberat este de 240, iar autorizaţiile sunt valabile pe o perioadă de 5 ani.

Pentru departajarea solicitanţilor se vor acorda puncte de la 1 la 10 în funcţie de următoarele criterii: vechimea autovehiculului, clasificarea acestuia după normele de poluare, volumul portbagajului util şi echipare cu instalaţie de aer condiţionat, vechimea în ani de când transportatorul a desfăşurat activitatea în regim taxi, gradul de protecţie al pasagerilor, formă de deţinere asupra vehiculelor, posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore/zi lucrătoare şi dotările suplimentare ale vehiculului.

ANUNŢ PUBLIC PRIVIND PROCEDURA DE ATRIBUIRE A AUTORIZAŢIILOR TAXI

conform prevederilor Legii nr. 38/2003, cu modificările şi completările ulterioare privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere şi a Ordinului nr. 356/2007pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 38/2003

1) Numărul autorizaţiilor taxi supuse procedurii de atribuire – 238 autorizaţii taxi după cum urmează : de la nr. 1 la nr. 44, inclusiv, de la nr. 46 la nr. 63 inclusiv şi de la nr. 65 la nr. 240 inclusiv.

2) Data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la procedura de atribuire – 11.11.2013

3) Documentele care trebuie depuse :

a) cerere de participare la procedura de atribuire;

b) declaraţia pe propria răspundere că deţine autorizaţie de transport valabilă;

c) declaraţie pe proprie răspundere că deţine sau va deţine autovehicul de culoare albă şi că vehimea acestuia nu depăşeşte 5 ani de la data fabricaţiei;

d) declaraţia pe propria răspundere că deţine sau va deţine, în termen de maximum 6 luni, autovehicule, pe tipuri, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, cu precizarea criteriilor de departajare pe care le îndeplineşte fiecare pentru obţinerea punctajelor;

e) scrisoare de garanţie în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziţionat fiecare autovehicul, pentru fiecare dintre acestea, în cazul în care transportatorul autorizat nu deţine autovehiculele necesare la data depunerii declaraţiei prevăzute la lit. b).

5) Data anunţării rezultatului atribuirii autorizaţiilor taxi – 15.11.2013.

6) Dată la care va fi demarata procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi – 18.11.2013.

7) Criteriile de departajare şi punctajele care se acorda:vor fi cele prevăzute de Legea nr. 38/2003, cu modificările şi completările ulterioare şi de Regulamentul privind organizarea şi executarea serviciului de transport persoane în regim de taxi în municipiul Alba Iulia.

Distribuie Acum

Comentarii

Comentarii

10 octombrie 2013

About Author

Ziarul Apulum


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scrie-ne pe Messenger
Loading...