TEATRU ALBA
Actualitate

Transavia își consolidează poziția de lider pe piața cărnii din România

Clipboard01Compania Transavia a realizat în acest an performanțe economice importante, susținute de un ambițios program investițional. „In anul 2013 am obținut cea mai mare cantitate de carne, cifră de afaceri și profit din istoria companiei. Am realizat parametri tehnici excepționali, recunoscuți și pe plan internațional printre care și premiul Aviagen oferit pentru cel mai bun sector de reproducție păsări din Europa“, declară Ioan Popa, directorul general Transavia.
Transavia a obţinut, tot în acest an, la Cluj-Napoca, o nouă recunoaştere a performanței antreprenoriale, prin premiul „Campioni în business- Transilvania și Banat“, în cadrul proiectului susţinut de Ziarul Financiar, în parteneriat cu fondul de investiţii Enterprise Investors, BCR, firma de audit şi consultanţă PwC şi Fundaţia Triple Helix.
Compania Transavia a implementat în ultimii 3 ani, începând cu 2010, un amplu program investițional de peste 30 milioane euro. Numai în acest an, suma bugetată, de 8 milioane euro, a fost suplimentată cu 5 milioane de euro pentru achiziționarea de utilaje și mașini agricole pentru extinderea diviziei vegetale în județele Alba și Cluj.
In ultimii 7 ani, Transavia a investit peste 60 de milioane de euro urmând cele mai înalte standarde de performanță în producerea cărnii de pui în România.
Pentru un control total al lanţului de producţie, Transavia a înfiinţat în 2011 divizia vegetală prin care se asigură producerea în sistem propriu a cerealelor folosite la hrana păsărilor, o premieră în rândul marilor producători de carne de pui în România. In prezent, divizia vegetală Transavia cuprinde 4 ferme vegetale: la Șpring și Ciuguzel (jud. Alba) și la Aiton si Sâmboleni (jud. Cluj).
Pentru 2014, ținta este cultivarea a peste 15.000 ha teren agricol pentru asigurarea în proporție de 100% a necesarului de cereale pentru hrana păsărilor, precum și înființarea de noi culturi agricole.
Planul de investiții pentru 2013 a cuprins alocarea de fonduri pentru modernizarea a trei ferme de creștere păsări, un depozit frigorific de carne, achiziționarea de mașini transport marfă și utilaje agricole pentru fermele vegetale. În premieră față de anii precedenți, Transavia a investit într-o campanie media pentru brandul comercial Fragedo, principalul brand de carne de pui din România. Campania TV “Întoarcerea la natural- Din natură, pentru viitor” este prima acțiune de acest gen din 2008. Pentru 2014, Transavia are în vedere consolidarea poziției de lider pe piața românească a cărnii, consolidarea situației financiare și creșterea profitabilității. „Vom continua campania educațională în școli și vom lua în considerare și combaterea campaniilor publicitare nereale privind carnea de pui“ afirmă Ioan Popa.

Distribuie Acum

11 decembrie 2013

About Author

Ziarul Apulum


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scrie-ne pe Messenger
Loading...