hitfm

ASCULTA RADIO ORION PE HITFM.RO

Soluție SMART pentru rezolvarea problemelor din Alba Iulia - Ziarul Apulum
Actualitate, Stiri

Soluție SMART pentru rezolvarea problemelor din Alba Iulia

Primăria Municipiului Alba Iulia, împreună cu Industrial Software din Sibiu, lansează aplicația SmartAlert Alba Iulia, o aplicație mobilă de raportare a incidentelor care afectează domeniul public.

În anul 2017 Industrial Software și Primăria Alba Iulia au agreat Protocolul de Cooperare pentru proiectul Alba Iulia Smart City 2018, care promitea implementarea a cinci noi soluții de administrare inteligentă a orașului.

Prin aplicația SmartAlert Alba Iulia, Primăria Municipiului Alba Iulia pune la dispoziția cetățenilor un serviciu electronic de raportare a problemelor care afectează domeniul public, accesibil atât de pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită.

Aplicația mobilă, SmartAlert Alba Iulia, este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (Android sau iOS).
Platforma SmartAlert Web a fost dezvoltată de compania Industrial Software din Sibiu și a fost personalizată pentru Primăria Municipiului Alba Iulia.

După instalarea aplicației pe dispozitivele mobile sau utilizând componenta web accesibilă pe site-ul web al Primăriei Municipiului Alba Iulia, cetățenii își pot crea un cont și ulterior pot transmite sesizări către Primărie, urmând să primească notificări automate sub formă de mesaje e-mail la înregistrarea și la rezolvarea sesizării.

Soluția dezvoltată de Industrial Software aduce numeroase beneficii atât cetățenilor cât și administrației Municipiului Alba Iulia. Prin utilizarea serviciilor electronice, platforma software permite realizarea unei comunicări permanente între cetățeni și Primărie în scopul raportării și al rezolvării sesizărilor cetățenilor.

Prin integrarea acestui serviciu electronic cu platforma de management electronic al fluxurilor de activități și documente și cu Dispeceratul Tehnic din cadrul instituției, sesizările cetățenilor sunt transmise în mod automat compartimentelor responsabile, în funcție de tipul problemei semnalate, cetățenii având permanent posibilitatea urmăririi stadiului sesizărilor transmise (atât prin notificările automate primite prin email din partea sistemului, cât și prin vizualizare directă în aplicația și pe harta disponibile pe site-ul web al Primăriei).

Prin lansarea acestui serviciu și integrarea Dispeceratului cu celelalte modalități de transmitere și gestionare a incidentelor deja existente, Primăria Municipiului Alba Iulia continuă demersurile de eficientizare a comunicării cu cetățenii și de îmbunătățire și modernizare a modulului de prestare a serviciilor publice, în continuarea demersului său de a deveni primul oraș “smart” din România, la aniversarea centenarului Marii Uniri. Utilizând platforma SmartAlert Web, managementul Primăriei poate avea o viziune integrată asupra problemelor care afectează teritoriul pe care îl administrează și poate gestiona mai eficient procesul de rezolvare a acestora. După cum bine preciza domnul Mircea Hava, primarul municipiului Alba Iulia, la semnarea Protocolului de Cooperare, cu ajutorul acestei noi aplicații, “[…]Cetățenii sesizează, iar funcționarii publici au datoria să rezolve”.

Distribuie Acum

14 septembrie 2018

About Author

Adrian Contor


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scrie-ne pe Messenger
Loading...