Actualitate, Comunicate, Stiri, Stiri Aiud, Stiri Apuseni, Stiri Blaj, Stiri Cugir, Stiri Ocna Mures, Stiri Sebes, Stiri teius

ISU Alba organizează concurs pentru posturi vacante

Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Unirea” al Județului Alba organizează concurs pentru ocuparea prin recrutare în vederea încadrării directe, din rândul persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:

  • Ofițer I în cadrul Inspecției de Prevenire – Control și Activități preventive;
  • Ofițer specialist II în cadrul Structurii de Securitate – CSTIC;
  • Ofițer specialist II în cadrul Serviciului Comunicații și Tehnologia Informației;
  • Ofițer specialist II în cadrul Serviciului Resurse Umane;
  • Subofițer administrativ principal în cadrul Serviciului Comunicații și Tehnologia Informației;
  • Subofițer tehnic principal în cadrul compartimentului Achiziții Publice;
  • Subofițer casier principal în cadrul compartimentului Financiar;
  • Subofițer tehnic principal în cadrul Serviciului Resurse Umane.

Informaţii suplimentare despre organizarea concursului şi depunerea documentelor se pot obţine la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Unirea” al Judeţului Alba – Serviciul Resurse Umane sau la telefon 0258.810411 int. 27007 sau 27119, în fiecare zi lucrătoare, între orele 09.00-14.00.

Anunţurile sunt postate pe pagina oficială de internet a instituţiei, www.isualba.ro, secţiunea – Anunţuri şi se afişează la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Unirea” al Judeţului Alba cu sediul în municipiul Alba Iulia, strada Alexandru Ioan Cuza, nr.10, județul Alba. Orice alte date şi informaţii cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului vor fi făcute publice, prin afişarea la avizierul unităţii şi postarea pe pagina oficială de internet a instituţiei.

Distribuie Acum

9 noiembrie 2018

About Author

Ziarul Apulum


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scrie-ne pe Messenger
Loading...