Tech

voteazăSondajul ”Cel mai bun operator de telefonie mobilă din România în 2017” s-a desfășurat online, în perioada 15 noiembrie 2017 – 10 ianuarie 2018. La el au participat peste 3000 de respondenți, toți fiind utilizatori de Facebook. Participarea a fost liberă, anonimă și nerenumerată, fiecare persoană putând să acceseze doar o singură dată chestionarul.

Prin acest sondaj de opinie TeleCompar și-a propus să afle cine merită, în opinia generală a consumatorilor de produse telecom din România, titlu simbolic de ”Cel mai bun operator al anului”. Astfel, acest sondaj reflectă strict percepția consumatorilor asupra serviciilor oferite de operatorii de telefonie mobilă din România și nu se bazează în vreun fel pe datele statistice publicate de către fiecare operator în parte sau de către ANCOM.

pie-chart

Încă de la prima întrebare a chestionarului – ‘’Care este operatorul tău de telefonie mobilă?’’ , răspunsurile indică o diferență semnificativă față de rapoartele oficiale din vara anului trecut ale marilor operatori de telefonie. Din cifrele prezentate în Ziarul Financiar rezultă o cotă de piață de sub 13% pentru Digi Mobil, mai mică decât cea a Telekom, însă sondajul nostru plasează Digi pe locul trei, cu 26.7% cota de piață, la o diferență foarte mică de Vodafone, cu 27.7%. O creștere de aproape 15 procente pt Digi, reflectată în mod evident și în cifrele celorlalți operatori: atât Orange, cât și Vodafone și Telekom pierd câte cel puțin 5%. Faptul că Digi este pe primul loc în ultimii ani din punct de vedere al creșterii cotei de piață nu este o noutate, ceea ce surprinde însă este proporția destul de mare a creșterii, chiar dacă acestea nu sunt cifre oficiale.

pie-chart-1-1

Se observă și o diferență semnificativă între gradul mediu de satisfacție față de acoperirea națională și viteza de navigare pe net (ambele au obținut 4.2 din 5) și gradul mediu de satisfacție față de ofertele de reînnoire a abonamentului (3.6 din 5), serviciul de relații clienți (3.9 din 5) și ofertele de roaming (3.8 din 5). Aceste cifre se referă la numărul total de respondenți și sunt valabile pentru toți operatorii. Cu alte cuvinte, consumatorii de servicii telecom apreciază ca bune sau foarte bune performanțele tehnice ale rețelelor, dar nu sunt la fel de mulțumiți de ofertele comerciale ale acestora și nici de serviciile de suport tehnic.

pie-chart-2-1

Câștigător la impresia artistică

Sondajul se referă însă la cum sunt percepuți operatorii de telefonie în piață, iar la acest capitol se pare că Vodafone poate fi considerat operatorul anului. La întrebarea “Dacă ar trebui să îți schimbi operatorul de telefonie, ce rețea ai alege?”, utilizatorii Vodafone au fost cei care și-au declarat cel mai puternic iubirea eternă și au răspuns în proporție de 49.8% cu “Nu aș vrea să schimb rețeaua pentru nimic în lume!”, față de doar 42.7% Orange. De asemenea, la aceeași întrebare, din numărul total de respondenți, 16.9% ar alege Vodafone, față de doar 13.8% Orange. Vodafone este pe primul loc și la gradul de satisfacție al utilizatorilor față de acoperirea națională, calitatea semnalului și viteza de navigare pe internet.

pie-chart-4

Cel mai ieftin vs Cel mai bun

Vodafone este perceput și ca având a doua cea mai bună ofertă de pe piață la ora actuală (27% dintre respondenți), după Digi Mobil, care câștigă detașat la capitolul acesta, cu 35.2%. De altfel, Digi este în mod evident perceput ca operatorul cu cele mai mici prețuri și cele mai competitive oferte. Doar 2.7% dintre utilizatorii Digi consideră că plătesc prea mult în comparație cu utilizatorii altor rețele, în timp ce 68.9% dintre ei consideră că plătesc puțin comparativ cu alți utilizatori care au aceleași beneficii. Imaginea Digi de ‘’cea mai ieftină ofertă’’ este bine împământenită în opinia generală, drept dovadă ea se extinde în mod eronat asupra tuturor ofertelor operatorului. Astfel, la întrebarea “Cum ți se par prețurile telefoanelor la abonament din oferta operatorului tău?”, 33.8% dintre utilizatorii Digi consideră că prețurile sunt mai mici decât ale concurenței, fapt infirmat însă de realitatea pieței: Digi vinde telefoanele la un preț unic, fără să ofere reduceri în funcție de valoarea abonamentului, cum fac ceilalți operatori.

La polul opus se află Orange, perceput ca fiind operatorul cu prețuri peste medie: aproape 24% dintre utilizatorii săi consideră că prețurile telefoanelor la abonament din oferta Orange sunt prea mari în comparație cu ceilalți operatori, o impresie care poate fi ușor infirmată cu o simplă căutare – dintre operatori, Orange are de obicei cele mai competitive prețuri la telefoane. Cu toate acestea, utilizatorii Orange consideră în proporție de 32.2% că plătesc prea mult pentru serviciile de telefonie, față de utilizatorii altor rețele. La întrebarea de 100 de puncte – “Cât de mulțumit ești de serviciul de Relații Clienți al operatorului tău?” , Orange obține totuși un scor bun, peste Vodafone și Telekom. Digi obține cea mai mare medie la întrebarea “Cât de mulțumit ești de ofertele de Roaming ale operatorului tău?”, în condițiile în care Digi Mobil este singurul operator care încă nu oferă aceleași beneficii în spațiul UE că și în țară.

Lipsă de informare și dragoste pentru culori

Concluzia principală a sondajului este că utilizatorii de servicii de telefonie nu sunt suficient de bine informați, dar sunt foarte înverșunați atunci când își susțin operatorul. Astfel, percepția consumatorului este influențată în mare măsură atât de ideile preconcepute deja existente în piață (de genul ‘’Digi are cele mai mici prețuri’’ sau “Orange are cele mai mari prețuri”), cât și de atașamentul față de propriile ‘’culori’’. Clienții Digi sunt atât de fideli rețelei lor încât consideră că Digi are cele mai bune oferte la telefoane sau cele mai bune oferte de roaming, deși aceste lucruri nu sunt adevărate. Doar 15.8% din numărul total de respondenți consideră că Telekom are cea mai bună ofertă de pe piață la momentul actual, cel mai mic scor dintre cei patru mari operatori. Asta deși în perioada în care a fost realizat sondajul oferta Telekom include internet 4G nelimitat pentru toate abonamentele sale, o oferta care ar putea fi ușor considerată că fiind ‘’cea mai bună de pe piață’’. De asemenea, peste 32% din numărul total de respondenți nu sunt la curent cu prețurile telefoanelor din oferta operatorului lor.

Puteți vedea rezultatele complete ale sondajului aici iar pentru o exemplificare a bătăliei care se duce pe piață telecom din România și a înversunării utilizatorilor, puteți citi cele peste 200 de comentarii de la postarea de pe Facebook.

Opiniile se împart între cei care se grăbesc să își laude operatorul, cei care își strigă nemulțumirea față de actualul sau fostul operator și cei care îi hulesc pe toți operatorii deopotrivă.

Dacă doriți să vedeți răspunsurile defalcate pentru fiecare operator puteți să ne scrieți la contact @ telecompar.ro .

La sondaj au raspuns peste 3000 de persoane, astfel (valori procentuale):

Grupă de vârstăFemeiBărbați
13-176.9111.78
18-247.8410.98
25-344.7912.28
35-442.9914.65
45-543.139.69
55-642.496.20
65+1.584.69

huse-telefoaneÎn zilele noastre, telefoanele inteligente au performanţe şi caracteristici din ce în ce mai avansate. Preţurile lor păstrează acelaşi trend ascendent şi chiar aici intervine şi provocarea: cum poţi să păstrezi, să protejezi investiţia făcută într-un smartphone?

Răspunsul este unul simplu – alegi o husă, o carcasă de protecţie şi o folie pentru display cu acelaşi rol. Industria accesoriilor pentru dispozitive mobile s-a dezvoltat în paralel cu cea a gadget-urilor, iar astfel orice proprietar responsabil de smartphone poate găsi o soluţie potrivită de protecţie. În momentul în care piaţa oferă opţiuni nenumărate, utilizatorii pot fi puşi însă în încurcătură. Din acest motiv, am apelat la experţii husafolieprotectie.ro pentru a afla cum poţi alege husa potrivită pentru telefonul inteligent.

Alege husa conform cu modelul de smartphone

Prima recomandare se referă la evitarea huselor universale. Acestea pot fi privite ca o soluţie temporară, însă cele dedicate strict unui anumit model de telefon oferă o protecţie mult mai bună. Astfel, atunci când doreşti să achiziţionezi huse Samsung Galaxy S8, huse Huawei P10 Lite, huse iPhone 8 Plus, huse iPhone X sau huse pentru oricare alt telefon, alege-le pe cele destinate exact mărcii şi modelului pe care îl deţii.

Materialul husei – cât de mult contează?

Privind din punct de vedere al aspectului, o husă din piele va fi cu mult mai elegantă decât una din plastic. Totuşi, este vorba despre material şi nu despre design. Care sunt opţiunile?

· Huse din plastic / plastic rigid

Sunt practice, se aplică uşor şi uneori sunt atât de subţiri încât sunt abia sesizabile pe conturul telefonului. Plasticul rigid poate oferi un plus de protecţie, iar posibilitatea de personalizare este de asemenea un avantaj. Oricine îşi poate alege husa în culoarea preferată, asigurând smartphone-ului protecţia cuvenită.

· Huse din silicon

Sunt realizate dintr-un material moale şi flexibil, fapt ce contribuie la o protecţie sporită a telefonului în momentul incidentelor nedorite – lovituri şi căzături. De asemenea, aceste huse au rolul de a înfrumuseţa, întrucât sunt disponibile într-o gamă vastă de modele.

· Huse metalice

Sunt, probabil, cele mai rezistente atunci când vine vorba de şocuri. Deşi greutatea adăugată dispozitivului poate fi considerată de unii o problemă, husa metalică prezintă avantajul de a proteja mult mai bine carcasa telefonului de zgârieturi, lovituri şi alte semne de uzură.

· Huse din piele

În cazul acestora nu sunt foarte multe lucruri de spus. După cum menţionam şi anterior, sunt cele mai elegante tipuri de huse şi bifează cu brio şi rolul de protecţie. Pot include de asemenea şi compartimente speciale pentru carduri şi/sau alte documente, ceea ce constituie un plus pentru cei care caută şi elemente practice.

Atunci când vine vorba despre design, fiecare proprietar de smartphone va alege husa în conformitate cu propriile preferinţe. Unii vor să schimbe cu ajutorul husei aspectul telefonului, alţii îşi doresc exact opusul. Unii caută cât mai multe elemente de personalizare, iar alţii mizează mai mult pe rolul protector şi un design minimalist. Oricare ar fi cazul, cert este un lucru: există opţiuni pentru oricine.

Recomandarea finală oferită de experţii husafolieprotecţie.ro este alegerea unei soluţii de protecţie care să respecte pe deplin şi preferinţele utilizatorului. Doritorii pot accesa site-ul menţionat pentru a vizualiza şi chiar comanda huse ce vor asigura o durată de utilizare mai îndelungată a smartphone-ului, în cele mai bune condiţii.

O fetiță în vârstă de 7 ani din Hereford, Marea Britanie, care a trimis o scrisoare la Google prin care a cerut o slujbă și a fost uimită să primească un răspuns chiar de la directorul general al companiei, Sundar Pichai, informează joi The Telegraph.

Imaginea idilică despre gigantului tehnologic din Silicon Valley, ca un parc de distracții al vieții corporatiste, cu tobogane între birouri și mașinuțe de karting, a captivat imaginația lui Chloe Bridgewater care a decis să aplice pentru o slujbă la Google.

158-228x319

 

Fetița de 7 ani a fost încântată să primească un răspuns chiar de la Sundar Pichai, după cum a arătat tatăl ei, Chris, într-un mesaj afișat pe Linkedin, ce a devenit viral. „Dacă vei continua să muncești din greu și să-ți urmezi visurile, poți realiza ceea ce îți dorești”, scrie în răspunsul șefului Google. „Aștept cu nerăbdare să primesc cererea ta pentru slujbă când vei termina școala! :)”, a scris acesta în epistola confirmată de Business Insider.

Tatăl lui Chloe a explicat că fetița sa își pierduse încrederea după un accident suferit în urmă cu câțiva ani și că scrisoarea a încântat-o.

„Ea este acum și mai dornică să se descurce bine la școală și să lucreze pentru Google”, a scris Bridgewater. „Nu pot mulțumi îndeajuns unei persoane atât de ocupate pentru că și-a făcut timp să aducă visul unei fetițe cu un pas mai aproape de realizare, deși nu sunt sigur că ea este pe deplin conștientă că va fi nevoie de mai mult decât conducerea mașinilor de karting și dormitul în fotolii-capsulă pentru a reuși la Google!”, a completat el.

 

Dezvoltarea mediului online si implicit a comertului online a adus o serie destul de numeroasa de avantaje in randul utilizatorilor, dar si in cel al companiilor sau al magazinelor online, Odata cu aceasta dezvoltare a comertului online, pe Internet au aparut numeroase site-uri de anunturi online gratuite care au devenit in scurt tip foarte populare in randul utilizatorilor de internet. Aceste site-uri nu doar ca au devenit populare in randul acestora, insa au devenit adevarate platforme comerciale care dispun astazi de milioane de anunturi si utilizatori din toata tara.

Negociat.ro este de asemenea un site care a intrat destul de recent pe piata online, dar care a reusit in scurt timp sa devina unul dintre cele mai populare site-uri online cu anunturi gratuite online in cadrul caruia utilizatorii pot posta anunturi sau cumpara servicii si produse de la alti utilizatori sau companii. Iata insa cateva aspecte importante pe care nu le stiai despre acest site si care sunt avantajele utilizarii acestuia atunci cand vrei sa comercializezi un serviciu sau un produs.

Unul dintre dintre cele mai importante avantaje ale alegerii acestui site de anunturi este dat de faptul ca nu se percepe niciun fel de taxa pentru publicarea unui anunt, acesta reprezentand totodata un real beneficiu si pentru zona business, zona care in general este nevoita sa investeasca sume exorbitante in tot ceea ce inseamna promovarea unui serviciu sau produs.

Platforma ofera totodata posibilitatea de a posta orice fel de anunturi, fara a avea o restrictie anume. Unul dintre motivele pentru care care acest site a devenit popular intr-un timp atat de scurt se datoreaza anunturilor amuzante prin intermediul carora se promova vanzarea conturilor de Pokemon GO, site-ul devenind principala platforma de vanzare si cumparare a acestor conturi.

Nu in ultimul rand insa, un alt avataj al alegerii acestei platforme se datoreaza faptului ca iti poti promova oricare dintre anunturi in momentul in care depasesti numarul de 50 de distribuiri pe retelele de socializare. Acest lucru inseamna ca vei avea mai multe sanse de a-ti atinge scopul comercial, fara a fi nevoit sa investiti in promovarea unui anunt, lucru pe care in general il regsim la toate celelalte platforme consacrate.

www.negociat.ro este un site de anunturi  gratuite care ofera posibilitatea atat utilizatorilor cat si companiilor de a promova diverse servicii sau produse in mod gratuit.

Anunturi – Negociat.ro

Anunturi - Negociat.ro

Cata Simion, patronul Gigante Business Group firma care editeaza Ziarul Apulum vrea sa investesca 250.000 de euro pentru a crea un trust de presa in judetul Alba , un trust de presa care va purta numele Gigante Media Trust si va cuprinde un canal de televiziune, un post de radio, un cotidian (Ziarul Apulum) , 5 ziare bilunare distribuite gratuit in cutiile postale (Ziarul Alba100% va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, Ziarul Sebesanul 20.000 de exemplare, Ziarul Motilor 20.000 de exemplare, Ziarul Blajeanul 15.000 de exemplare, Ziarul De Aiud 10.000 de exemplare ) si un portal web , investitia totala fiind de circa 250.000 mii de euro.

Vor fi create mai multe locuri de munca pentru jurnalisti, redactori, programatori, distribuitori de presa, etc.

Astfel, Cata Simion, actionar al Gigante Business Group si al Radio Orion Sebes Alba va depune un dosar la Consiliul National al Audiovizualului (CNA) pentru a obtine licenta audiovizuala pentru televiziunea trustului.

Programele difuzate vor fi de informare (50%), dar si educative (20%), culturale (15%) si religioase (5%). Publicitatea va reprezenta 10% din timpul de transmisie.

Echipamentele tehnice ale postului TV cat si ale postului de radio au fost achizitionate in proportie de 70%. De asemenea, trustul vizeaza extinderea la nivel national, prin paginile web stiri100.ro si ziare100.ro care vor avea redactii de ziar in mai multe judete.

Bugetele statiilor locale de radio-TV si cotidian nu vor depasi 10.000 – 15.000 de euro pe luna. Pentru partea online, exista deja infrastructura si servere.

  Sursa: http://www.comunicatedepresa.net/

A aparut si site-ul Raspunsuri  PixWords

pixwords raspunsuri PixWords – noua provocare fantastică în materie de puzzle-uri de cuvinte!
22 de limbi: română, maghiară, engleză, spaniolă, germană, franceză, olandeză, italiană, rusă, portugheză, suedeză, daneză, norvegiană, finlandeză, turcă, polonă, greacă, coreeană, cehă, lituaniană, letonă și estonă

Fiecare cuvânt reprezintă un joc de cuvinte încrucișate ascuns într-o imagine. Puteți rezolva toate cuvintele?
După ce rezolvați un cuvânt, deschideți o literă diferită, dezvăluind progresiv întregul puzzle.

Mai mult de 1 miliard de oameni s-au logat la rețeaua social media Facebook într-o singură zi, marcând un nou record pentru companie, a anunțat joi cofondatorul și CEO Facebook Mark Zuckerberg, relatează agenția DPA, citată de obiectiv.info.

Antreprenorul în vârstă de 31 de ani a spus că piatra de hotar este „începutul conectării întregii lumi”, potrivit unui mesaj postat pe site-ul său Facebook.

„Luni, unul din șapte oameni de pe Pământ a folosit Facebook pentru a se conecta cu prietenii și familia”, a scris Zuckerberg. Mai multe puteți citi aici.

 Tagdiv, un start-up lansat in Alba Iulia cu trei ani in urma, a reusit sa redefineasca strategia de business si performanta pe piata extrem de competitiva a industriei de software online, depasind un volum total de vanzari de un milion dolari si avand 20.000 clienti in intreaga lume.

Doi tineri informaticieni din Alba Iulia, ghidati de pasiunea comuna pentru web development au pus bazele unei mici afaceri in domeniul IT. Radu Oprea (29 ani) si Marius Padureanu (30 ani) au demarat proiectul TagDiv in 2012.

Eu si asociatul meu, Marius, am ales cea mai grea cale de a ne urma pasiunea: am pornit fara prea multe resurse pe un drum nebatatorit de altii, bazandu-ne doar pe propriile noastre forte. Eram angajati in alta parte sau in alte proiecte, amandoi lucram in timpul nostru liber, pe PC-urile de acasa. Ne-am luptat aproape un an pana cand am putut sa ne sustinem financiar din acesta activitate. Acum tintim pozitia de lider pe nisa aplicatiilor destinate website-urilor de stiri”, isi aminteste Radu cum a inceput proiectul tagDiv.

Cei doi tineri au renuntat la locurile de munca pe care le aveau si s-au dedicat programarii. Au urmat apoi doi ani de dezvoltare puternica. Computere, servere, infrastructura si personal specializat. In 2013 au fost lansate primele teme de stiri pe Themeforest Envato Market, cea mai mare piata online de software cu sediul in Australia. “Nu a fost un inceput exploziv. Nu ne intampinat nimeni cu urale. Dar nu am renuntat. Am invatat continuu si am dezvoltat temele. Newspaper este una dintre cele mai populare teme de stiri de pe Themeforest. Muncim mult la fiecare detaliu, iar clientii nostri apreciaza calitatea produselor pe care le dezvoltam”, povesteste Marius.

La inceput, in cateva ore, noi doi reuseam sa solutionam problemele clientilor si in restul de timp ramas faceam dezvoltare. Pe masura ce numarul de clienti a crescut, a crescut si numarul de solicitari la helpdesk. In luna august 2013 am angajat primul programator care sa ne ajute si am decis sa separam activitatea. Am creat un centru de suport, unde acum lucreaza o echipa de 5 IT-isti si o echipa de development – alcatuita din programatori si designeri care lucreaza la dezvoltarea aplicatiilor”, relateaza Radu.

Echipa tagDiv creaza aplicatii complexe destinate website-urilor de stiri care odata instalate pe WordPress transforma modul in care continutul site-ului este afisat. Mai precis, odata instalata tema, in cateva minute orice fel de site primeste designul si functionalitatea unui website specializat de stiri.

In urma cu cateva zile, TagDiv a depasit un volum total de vanzari de un milion dolari si si-a castigat statutul de “Power Elite Author” pe Themeforest Envato Market. Logo-ul companiei din Alba Iulia va fi publicat pe “Zidul celebritatilor” unde in acest moment mai sunt promovati doar 42 de autori din intreaga lume.

Suntem mandri ca am reusit sa depasim acest prag. Este un moment special pentru noi pe care l-am sarbatorit impreuna cu echipa. Speram ca exemplul nostru sa inspire si alti tineri sa isi urmeze visele. Noi credem ca exemplele pozitive sunt importante pentru societatea in care traim. Reteta noastra este: multa munca, persistenta, seriozitate, curiozitatea de a explora si sprijinul unei echipe puternice”, a concluzionat Radu Oprea.

Fii la curent cu cele mai noi anunturi negociate.

Urmărește negociat.ro pe Facebook