STP Alba: Campania ”Creștem cu transportul public” ia o dimensiune globală

STP Alba: Campania ”Creștem cu transportul public” ia o dimensiune globală

viziuneCampania ”Creștem cu transportul public” a luat o dimensiune globală pe măsură ce orașe din toată lumea și-au unit vocea pentru a cere un transport public mai extins și mai bun, cu scopul de a face orașele locuri mai potrivite pentru muncă și traiul de zi cu zi.

Asociația Internațională pentru Transport Public – UITP, al cărei membru este și STP Alba Iulia încă din 2007, își încurajează membrii din 92 de țări să se alăture mișcării ”Împreună pentru creșterea transportului public”. Campania va avea ca vârf de expunere Săptămâna Europeană a Mobilității (16-22 septembrie); operatorii de transport public (de pe tot globul) care au aderat la campanie, vor amplasa în autobuze, stații de autobuz, autogări și pe propriile siteuri mesajul ”Creștere”, ca o trimitere directă la necesitatea extinderii rolului social al acestui serviciu și la importanța sa.

eficienta energetica“Faptul că atât de multe orașe participă la această mișcare este încurajator” a spus secretarul general al UITP, Alain Flausch.”Prin această campanie dorim să trimitem un mesaj puternic atât politicienilor care iau decizii în acest domeniu, cât și cetățenilor, acela că transportul public joacă un rol cheie în atingerea unei creșteri durabile, coeziunea social și protecția mediului”.

comunitatiOrașele participante/regiuni înscrise până acum în campanie: Abu Dhabi (DOT), Alba Iulia (STP), Bangkok (BMCL), Belgrad, Bruxelles (STIB), Budapest (BKK), Cagliari (CTM), Catalonia (FGC), Chennai (CMRL), Cork (Bus Eireann), Doha (Mowasalat), Dubai (RTA), Dublin (Bus Eireann), Flandra (De Lijn), Galway (Bus Eireann), Gauteng (Gautrain), Gdynia (ZKM), Hanovra (ÜSTRA), Izmir (ESHOT), Lazio (Cotral), Limerick (Bus Eireann), Linz (Linz Linien GmbH), Lisabona (Carris/Metro), Londra (TfL), Madrid (CTRM), Mashhad (Musroc), Milano (ATM), Montreal (STM, AMT), New Delhi (DIMTS), Paris (RATP Group), Samsun (Samulas Light Rail System), Sibiu (Tursib), Sligo (Bus Eireann), Viena (Wiener Linien), Wallonia (TEC), Varșovia (MZA, Warsaw Metro), Waterford (Bus Eireann). Din România, la campanie participă și Club Metropolitan – Asociaţia pentru Mobilitate Metropolitană.

Mai multe detalii despre orașele participante vor fi făcute publice în săptămânile care urmează și în cadrul unei conferințe de presă care se va desfășura în data de 18 septembrie la Bruxelles, unde se vor anunța rezultatele finale. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: http://growpublictransport.org/

crestereCreștere durabilă prin transportul public

UITP a lansat în 2012 campania ”Creștere durabilă prin transportul public” pentru a susține ambiția transportatorilor publici din întreaga lume de a dubla cota de piață a transportului public mondial până în 2015. Campania îi vizează pe cei care iau decizii în toate regiunile lumii cu privire la nevoia urgent de a avea un transport public mai bun. De asemenea, prin această campanie, UITP oferă politicienilor, autorităților de transport și companiilor de transport public soluții legate de modul în care pot îmbunătăti acest domeniu vital al dezvoltării globale și îi ajută să implementeze soluții pentru creșterea mobilității.

Comentarii

Comentarii

Fara Comentarii

Lasa un raspuns