Magazinul Kaufland din Sebeş premiat pentru amabilitate faţă de clienţi

Magazinul Kaufland din Sebeş premiat pentru amabilitate faţă de clienţi

kauflandAngajaţii Kaufland din filiala Sebeş, Str. Industriilor au fost recompensaţi cu premiul intern al companiei „Filiala Lunii Mai 2013“.

În fiecare lună, compania noastră premiază filiala care excelează în amabilitatea faţă de client.

Noi ne bucurăm enorm, de această apreciere”, ne-a declarat directorul magazinului, Dna Cucer Andrada.

Angajaţii vor primi o diplomă împreună cu un cec, destinat organizării unei petreceri interne a magazinului.

Titlul „Filiala Lunii“ este acordat acelor magazine, care au avut realizări deosebite luând în considerare criterii precum: calitatea, prospeţimea, curăţenia, prezentarea şi aspectul produselor şi mai ales amabilitatea faţă de clienţi.

Kaufland oferă clienţilor săi garanţii şi servicii deosebite, cum ar fi: garanţia rapidităţii la casele de marcat – asigură o încasare rapidă; garanţia prospeţimii – asigură oferirea de produse permanent proaspete sau garanţia schimbului de produse, care asigură schimbarea produselor fără complicaţii şi fără multe vorbe.

Toate magazinele noastre asigură calitatea şi prospeţimea produselor la preţuri avantajoase!

/p

Comentarii

Comentarii

Fara Comentarii

Lasa un raspuns