Interesul pentru carnea proaspătă de pui din România a crescut considerabil pe...

Interesul pentru carnea proaspătă de pui din România a crescut considerabil pe piața de export

Comunicat de presă, 21 octombrie 2015 – Compania Transavia, cel mai mai mare producător de carne de pui din România a fost prezentă la târgul Anuga, cel mai important eveniment expozițional internațional dedicat industriei agroalimentare. Evenimentul a avut loc în perioada 10-14 octombrie 2015 în Köln, Germania, reunind peste 7,000 de companii din întreaga lume și mai mult de 160,000 de vizitatori.

Conform reprezentanților Transavia, interesul pentru carnea proaspătă de pui din România a crescut considerabil față de edițiile precedente ale târgului, dovadă a faptului că produsele românești încep să câștige din ce în ce mai mult teren și încredere pe piața de export.

Mai mult decât atât, s-au identificat o serie de oportunități de business în zona produselor de tip ready-meal, categorie pe care compania Transavia intenționează să o exploateze intens în următoarea perioadă.

De asemenea, s-a observat faptul că o mare parte din producătorii de carne de pui prezenți la târg investesc din ce în ce mai mult în creșterea capacităților de producție, lucru ce va determina o atenție deosebită spre anumite piețe și categorii de produse specializate.

Suntem printre puținii producători cu sistem de producție integrat la nivel regional, incluzând în acest lanț inclusiv producția proprie de cereale, iar acest avantaj ne-a creat o serie de oportunități în cadrul târgurilor internaționale de profil și nu numai. Ne-am propus abordarea în continuare inclusiv a sectorului de retail, iar în acest sens putem opta atât pe performanțele brandurilor proprii, cât și pe potențialul mărcilor private. Am reușit să ne facem simțită prezența deja în Croația și Bulgaria unde întreaga gamă de produse se livrează sub brandul propriu Fragedo, însă targetăm și alte piețe cu potențial. Un procent important din exporturile noastre îl constituie categoria de produse preparate (ready-to-eat) dominate în special de mărci private, Marea Britanie fiind cea mai importantă destinație a noastră pe acest segment.”, a declarat Dl. Ioan Popa, Director General Transavia.

În ultimii 4 ani vânzările companiei Transavia au vizat preponderent Uniunea Europeană, în special datorită profilului și evoluției pieței cărnii de pasăre la nivel mondial. Transavia este prezentă pe piața internațională prin exporturile realizate în Marea Britanie, Franța, Spania, Croația, Grecia, Ungaria și Bulgaria.

Despre Transavia

Transavia este cel mai important producător de carne din România, cu o producție de peste 55.000 de tone de carne de pasăre, în fermele proprii de creștere din 5 județe- Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Harghita și Caras-Severin. Toate produsele sunt realizate în conformitate cu normele de calitate internaționale, sub controlul autorităților sanitar-veterinare și de mediu, iar în anul 2006 compania a primit distincția de furnizor al Casei Regale a României. Transavia deține și două ferme de reproducție, două stații de incubație, o fabrică de nutrețuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii, o fabrică nouă de procesare a cărnii, precum și patru ferme vegetale. Din toamna anului 2007 Avicola Brașov, unul dintre producătorii cu tradiție pe piața românească, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia dețin certificările FSSC 22000 (Food Safety Management System) și BRC ( British Retail Consortium). Cei aproape 25 de ani de activitate pe piața avicolă din România atestă calitatea incontestabilă a Transavia ca lider de piață. Produsele Transavia sunt prezente pe piața internă în procent de 75 la sută, în marile lanțuri de retail, prin brandurile Fragedo și Papane.Transavia este prezentă și pe piața internațională, prin exporturile realizate în țările din Comunitatea Europeană, printre care Marea Britanie, Franța, Spania, Croația, Grecia și Bulgaria. Fondatorul și directorul general al grupului este dr.ing. Ioan Popa, arhitectul celei mai performante companii cu sistem integrat de creștere, procesare și comercializare a produselor de pui din România. Cei peste 1.600 de angajați, o echipă solidă de management, investiții constant și know-how propriu stau în spatele succesului obținut și la baza tuturor planurilor de viitor.

Comentarii

Comentarii

Fara Comentarii

Lasa un raspuns