Tags Posts tagged with "reabilitare"

reabilitare

ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA VA ATRAGE FONDURI EUROPENE PENTRU O PRIORITATE A REGIUNII CENTRU!

In contextul dezbaterilor publice asupra prioritatii de investitii 6.1, din cadrul Axei Prioritare 6 – Imbunatatirea infrastructurii rutiere de importanta regionala, Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru a organizat, la Alba Iulia, o intalnire de lucru a presedintiilor consiliilor judetene de la nivel regional. Principala tema a discutiilor a vizat analizarea Ghidului specific privind Prioritatea de investitii 6.1 a POR 2014-2020 si pregatirea unui punct de vedere comun cu privire la comentariile ce urmeaza a fi transmise la AMPOR pe acest domeniu. Prioritatea de investitii 6.1 urmareste ”Stimularea mobilitatii regionale prin conectarea nodurilor secundare si tertiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale”, prin noul Program Operational Regional 2014-2020, adica atragerea de fonduri europene pentru investitii pentru reabilitarea si modernizarea drumurilor judetene si crearea de legaturi cu reteaua de transport europeana.

Spre deosebire de precedenta perioada de programare, 2007-2013, prin care au mai fost finantate investitiile locale si regionale in dezvoltarea infrastructurii de transport rutier, Prioritatea de investitii 6.1 din POR 2014-2020 va finanta modernizarea si reabilitarea  retelei de drumuri judetene (inclusiv poduri si podete, acces la proprietati – aflate in domeniul public), care asigura conectivitatea, directa sau indirecta cu reteaua TEN-T; construirea unor noi segmente de drum judetean pentru conectarea la autostrazi sau drumuri expres; constructia/modernizarea variantelor ocolitoare cu statut de drum judetean, ce vor face parte din drumul judetean respectiv, construirea/realizarea de sensuri giratorii si alte elemente pentru cresterea sigurantei circulatiei; precum si construirea /modernizarea/reabilitarea de pasaje/noduri rutiere (doar pentru asigurarea conectivitatii directe la autostrazi TEN-T a drumurilor judetene) si construirea pasarelelor pietonale.

Exista cateva diferente importante fata de Programul Operational Regional 2007-2013 si anume ca alocarea fondurilor va fi impartita pe mai multe apeluri, iar finantarea se face in ordinea punctajului obtinut de proiectele depuse, dar se vor putea depune si proiecte care au inceput investitiile dupa 1 ianuarie 2014, dar care nu au fost incheiate din punct de vedere fizic sau financiar la data depunerii cererii de finantare, precum si faptul ca se pot depune mai multe tipuri de proiecte. Pe langa alte cateva noi aspecte de ordin tehnic, este relevant faptul ca sunt eligibile doar drumurile judetene si se urmareste concentrarea investitiilor doar pentru acele drumuri judetene care asigura conectarea la reteaua TEN-T, mai precis a acelor artere cuprinse in liste prioritare aprobate prin Hotarare de catre Consiliile de Dezvoltare Regionala. La nivelul Regiunii Centru lista de proiecte prioritare de infrastructura rutiera finantabile prin POR 2014-2020 a fost aprobata prin Hotararea CDR Centru nr 10/23.06.2015.

 

   ”Aceasta intalnire a fost absolut necesara in conditiile in care am discutat concret cu conducerile Consiliilor judetene din Regiune despre modul de elaborare a documentatiilor tehnico–economice pentru proiectele din lista de proiecte prioritare propuse de fiecare judet. In perioada 2007-2013 au fost depuse 46 de proiecte pentru reabilitarea drumurilor judetene, in valoare totala de peste 300 milioane euro. Prin POR 2007-2013 s-a urmarit si modernizarea strazilor urbane, iar in Regiunea Centru am contractat 20 cereri de finantare, prin care se investesc in total peste 150 milioane euro pentru reabilitarea a circa 300 kilometri de artere rutiere.

Acum, pentru noua perioada de finantare, am discutat cu partenerii nostri despre faptul ca toate cererile de finantare vor intra intr-un sistem competitiv de verificare, evaluare si selectie, in urma caruia vor fi finantate doar proiectele care intrunesc toate conditiile de eligibilitate si care in urma evaluarii tehnice si financiare se incadreaza in alocarea apelului respectiv de proiecte. Conform estimarilor noastre, prin cele 14 proiecte din lista aprobata de CDR Centru se vor atrage sume nerambursabile in valoare de circa 130 milioane euro si ar putea fi realizati sau modernizati peste 350 kilometri de drumuri judetene”, a declarat domnul Simion Cretu, director general ADR Centru.

Detalii privind Ghidul specific domeniului 6.1 privind reabilitarea infrastructurii rutiere in viitoarea perioada de programare financiara 2014-2020, aflat in prezent in consultare publica si care va fi lansat spre depunerea de proiecte dupa 1 septembrie 2015, pot fi regasite pe site-ul www.regio-adrcentru.ro, Sectiunea POR 2014-2020.

Acum aproape un an și jumătate spuneam că reabilitarea și revitalizarea centrului istoric al Sebeșului trebuie să fie cel mai important obiectiv. Atât pentru administrația locală, cât și pentru Consiliul Local Sebeș. Iată că un prim pas a fost deja făcut, prin semnarea contractului pentru realizarea studiilor necesare contractării de fonduri europene pentru a readuce Sebeșului faima de mic burg săsesc.
La finalul săptămânii trecute Primăria Sebeș a semnat contractul pentru „Actualizarea strategiei de dezvoltare locală durabilă a Municipiului Sebeș” şi „Elaborarea planului de mobilitate urbană a Municipiului Sebeș”. Contractul a fost câștigat de firma Foreign Investment Projects, care va primi în total 94.924 lei pentru elaborarea celor două studii. Potrivit condițiilor contractuale atât actualizarea strategiei de dezvoltare cât și elaborarea studiului de mobilitate urbană vor fi realizate și predate Primăriei Sebeș în termen de maxim 80 de zile de la semnarea contractului.
Cele două studii vor sta la baza proiectelor finanțate din fonduri europene ce vor fi elaborate în următoarea perioadă. Planul de mobilitatea urbană va lua în calcul variantele de scoatere a traficului auto din centrul orașului, care va deveni aproape în întregime pietonal, precum și realizarea unor parcări subterane, dar și supraterane. Practic întreg centrul burgului săsesc de odinioară va fi reabilitat.
Împreună cu mai mulți profesioniști, în urmă cu 3-4 luni, am hotărât să facem un proiect de reabilitare a centrului istoric din Sebeș și să încercăm să aducem fonduri europene în valoare de 30 de milioane de euro. Ce înseamnă renovare centru istoric Sebeș? De la infrastructură, apă, canal, străzile toate pietruite, toate cablurile să dispară să intre pe sub pământ, refacerea traseelor de apă prin centru, refacerea piațetei mari unde să putem avea fel și fel de evenimente culturale și educative sau promovarea obiectivelor turistice. Până în octombrie să sperăm că vom termina 80 la sută din studii. Apoi trebuie să depunem dosarul la ADR Centru și un răspuns final, în ce privește finanțarea, ar putea veni în primăvară.
Radu Cristian,
Consilier local Sebeș

Începând cu această săptămână, circulația tronsonul din strada Decebal cuprins între ADR Centru și strada Mihai Viteazul se va reda integral. Artera şi trotuarul din această zonă au fost reabilitate. Pentru a fluidiza traficul în zonă, Primăria Alba Iulia dorește ca această stradă să fie cu sens unic.

În urma lucrărilor au fost amenajate 27 de locuri de parcare, s-a refăcut caseta drumului, sistemul pietonal și cel de canalizare. Practic, întreaga platformă a fost reabilitată și modernizată, în raport direct cu investițiile recente realizate în zonă, transmit reprezentanţii Primăriei.

Suprafețele și cantitățile incluse în proiect sunt reprezentate de următoarele repere tehnice:

– trotuare 215 mp;

– carosabil – 900 mp;

– parcaje – 500 mp;

– guri de scurgere şi plăci cămine canalizare – 7 bucăţi.

„După lucrările de reabilitare ale secțiilor de infecțioase și dermatologie, în special după refacerea utilităților, era firesc să schimbăm în bine cât mai mult din zona respectivă. A fost șantier acolo, clar, nici drumul acela nu era de cinci stele, așa că s-a impus această intervenție. Lumea era nevoită să parcheze pe zone verzi, se formau bălți și alte neplăceri pe care le știm.

Vom încerca și o reconsiderare a sensurilor de circulație auto, pentru eliminarea disconfortului, propunând un sens unic dinspre ADR spre strada Mihai Viteazul. Sunt obiective de interes public acolo, lucru ce ne îndeamnă să optam pentru aceste schimbări”, a spus Mircea Hava, primarul municipiului Alba Iulia.

Propunerea de adoptare a unui sens unic de circulaţie auto a fost înaintată IPJ Alba. Totalul investiţiei se ridică la aproximativ 150.000 lei (TVA inclus).

Lucrări făcute cu hei rupul, cam aşa ar putea fi rezumate anumite lucrări la reabilitarea reţelei de iluminat public sau de apă, deocamdată nu ştim exact, făcute în spatele Casei de Cultură a Sindicatelor din Alba Iulia.

Sesizarea a fost făcută de un cititor al www.ziarul apulum.ro., care desfăşoară o activitate economică în respectiva zonă.

Din fotografii se vede că muncitorii au lăsat în urmă un adevărat dezastru şi nu ne face deloc mândrii că trăim în cealaltă capitală. Cireaşa de pe tort este că lucrările sunt făcute în proximitatea Cetăţii Alba Carolina…

Concludente sunt fotografiile trimise de cititorul nostru….

Reprezentanţii administraţiei locale din Alba Iulia ne transmit faptul că în 2014 au efectuat lucrări de modernizare pe şapte străzi din cartierul Oarda, urmând ca aceste lucrări de infrastructură să continue şi în acest an.
Conform unui comunicat de presă remis de Primăria Alba Iulia străzile modernizate în 2014 în Oarda sunt: Cărăbușului, Duzilor, Bucegi, Gloriei, Garoafelor, Câmpului și Lăcrămioarei.

Lungimea totală a acestor străzi este de 3 kilometri şi reprezintă doar o etapă dintr-un proiect de reabilitare
derulat de Primăria Alba Iulia, în care 53 de străzi de pământ și piatră din cartierele aparținătoare municipiului vor fi reabilitate.

În acest an, destinatarii și beneficiarii lucrărilor de refacere în Oarda sunt locuitorii de pe străzile Cedrului, Haiducilor și Trifoiului, cu o lungime totală de aproximativ 3000 de ml.

“Prioritățile, din păcate, nu le decidem noi, ci sumele de care dispunem. Ceea ce vă pot spune cu siguranță este că, pe măsură ce găsim și resursele atacăm stradă după stradă, tot ceea ce ne-au semnalat albaiulienii, toate obiectivele ce impun intervenții și reabilitări. Că acum lucrăm în Oarda, nu e alegere și nici întâmplare, oamenii de acolo așteaptă asta de ani buni. Le promit însă și celorlalți albaiulieni care așteaptă într-un fel sau altul acest gen de lucrări, că încercăm să scurtăm așteptarea și că, pe rând, vom rezolva fiecare problemă a fiecărei străzi, indiferent că e în “buricul târgului”, în Micești, Oarda sau Pâclișa. Pentru noi, toți merită să le fie mai bine, de aceea în 2015 vom continua ce am început.” a declarat edilul Mircea Hava.

În această perioadă se desfășoară reparații capitale pe un tronson de 350 ml din strada Biruinței, delimitat de intrarea în cartierul Oarda de la Petrom, până la podul de peste râul Sebeș. Această suprafață va avea rezolvată inclusiv problema iluminatului public, până la această dată fiind montați 11 stâlpi de iluminat stradal. Simultan au fost realizate și alte tipuri de lucrări specifice: canalizații tehnice, sisteme de preluare a apelor pluviale, trotuare, parcaje. Neplăcerile cauzate pe benzile de circulaţie auto deteriorate au fost înlăturate prin asfaltare. Acest proiect de reabilitare include modernizarea totală a străzii Biruinței (1600ml), dar și a străzilor Dumbrăviței și Busuiocului (1400 ml).

Aflată la opt kilometric de Aiud, între localitățile Ciumbrud și Rădești, în „inima” zonei în care se întind câmpuri întregi de trandafiri, localitatea Sâncrai, aparținătoare de municipiul Aiud, găzduiește castelul, care se întinde pe cel puțin 1000 de metri pătrați, care a aparținut familiei nobiliare Kemeny iar mai apoi a nobililor Banffy, familii ce dețineau proprietăți immense în zona Aiudului și a Ocnei Mureș.

Clădirea a aparţinut familiei Kemeny şi a fost construită în anul 1805. Se pare că această clădire ar fi fost extinsă în două faze, în prima fază a extinderii, anul 1890, când a devenit reşedinţa familiei nobiliare Banffy, s-a executat turnul de sud-vest, precum şi corpul de sud-vest, având o expresie stilistică de baroc târziu, uşor eclectic, cu accente neoclasice. Tot atunci s-au adăugat porticele din faţadele principale şi secundare, frontoane baroce foarte decorate. În extinderea fazei a doua, a cărei datare este incertă, s-a executat turnul de nord-vest, corpul pentagonal de nord-est, precum şi corpul lateral de nord. Această ultimă fază, prin simplitatea sa, ar fi putut fi executată la sfârşitul secolului al XIX-lea sau la începutul secolului XX şi ar fi putut fi contemporană cu construcţia iazului al cărui pod şi infrastructură este din beton. Urmele unei renovări şi a ranforsării unor pereţi par să fi avut loc odată cu prima fază de extindere, în a doua jumătate a secolului XIX.
După 1947, odată cu instaurarea regimului communist și odată cu schimbarea destinaţiei clădirii în azil de copii cu dizabilităţi, clădirea a suferit mari transformări exterioare şi interioare, majoritatea fiind de natură să deformeze aspectul iniţial, dar mai ales să ducă la degradări majore datorate lipsei de profesionalism în intervenţii.
În anii ’80 a fost efectuată o ultimă reparaţie a clădirii, neprofesională, la acoperiş. De atunci s-au produs foarte multe stricăciuni care contribuie la degradarea rapidă şi distrugerea clădirii. Din 1997 clădirea a rămas nelocuită, dar mai ales lasată în paragină. Castelul a intrat în posesia Consiliului Județean care din 2012 efectuează lucrări de restaurare, cu ajutorul fondurilor europene.
În momentul preluării castelul arăta jalnic. Acum, după o investiție de 700.000 de euro, castelul strălucește din nou și aminteşte de petrecerile fastuoase organizate acolo pe timpuri. Sălile de dans, holurile, camerele, acoperişul, uşile, toate au fost recondiționate. Deocamdată au fost montate numai candelabrele, dar în scurt timp va fi adus și mobilierul restaurat în ateliere speciale. În acest castel se țineau baluri fastuoase, unde domni și domnițe veneau să danseze și era o atmosferă boemă și plăcută pe care muncitorii încearca să o redea. Unii dintre localnicii din Sâncrai au auzit, din tată în fiu, de petrecerile fastuoase organizate de nobilime aici.
În curtea Castelului va fi amenajată și o grădină cu peste 80 de soiuri de trandafiri. Conform reprezentanților Consiliului Județean Alba lucrările la obiectiv vor fi terminate în acest an cel mai probabil. În demisol pot fi organizate tabere de vară, expoziții culinare, degustări de vinuri. Castelul va fi deschis și vizitatorilor dar intenția Consiliul Județean Alba este de a organiza aici un loc în care Asociaţia cultivatorilor de trandafiri să îşi poată dezvolta o activitate asociativă iar castelul să fie imaginea cultivatorilor de trandafiri din judeţul Alba, fiind o construcţie valoaroasă din punct de vedere arhitectonic. În acest sens, va fi amenajat un Centru de formare profesională cu birouri, sală de conferinţe, săli expoziţionale şi camere de cazare.

Primăria Cugir a demarat implementarea proiectului „Reabilitarea şi modernizarea reţelei de străzi: str.1 Mai, str. Mihai Viteazu, str. Avram Iancu, str. Vasile Alecsandri, str. 21 Decembrie 1989, str. Râul Mic, Cugir şi str. Eroilor din Vinerea”. Proiectul este finanțat din fonduri europene și are o valoare de 20,4 milioane lei. Termenul de finalizare al străzilor este 29 noiembrie 2015.

Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional, Axa prioritară 2 – „Îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale”, Domeniu major de intervenţie 2.1 „Reabilitarea şi modernizarea reţelei de drumuri judeţene, străzi urbane-inclusiv construcţia/reabilitarea şoselelor de centură”. Programul Operațional Regional este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale și Aministrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Valoarea totală a proiectului este de 20.427.773,48 lei, din care valoarea totalǎ eligibilǎ a proiectului este 16.421.352,00 lei, valoarea TVA aferentǎ cheltuielilor eligibile este de 3.941.124,48 lei, iar valoarea neeligibilǎ este de 65.297,00 lei. Din valoarea totalǎ eligibilǎ a proiectului 14.204.469,48 lei (86,5%) reprezintă finanţare nerambursabilǎ din FEDR, 1.888.455,48 lei (11,5%) reprezintǎ finanţare nerambursabilǎ din bugetul naţional şi 328.427,04 lei (2%) co-finanţarea eligibilă a Oraşului Cugir, la care se adaugǎ 65.297 lei valoare ne-eligibilǎ.

În concordanţă cu obiectivul strategic al Programului Operaţional Regional, obiectivul principal al administraţiei publice locale din oraşul Cugir constă în sprijinirea unei dezvoltări economice, sociale, durabile şi echilibrate teritorial, a tuturor cartierelor oraşului, potrivit nevoilor şi resurselor specifice, cu accent pe sprijinirea dezvoltării durabile, îmbunătăţirea mediului de afaceri şi a infrastructurii de bază.

Din acest motiv, obiectivul general al proiectului este îmbunătăţirea accesibilităţii oraşului şi mobilităţii populaţiei, bunurilor şi serviciilor, în vederea stimulării dezvoltării economice durabile, obiectivele specifice care contribuie la atingerea obiectivului final fiind:

*        Reabilitarea şi modernizarea a 6,89071 km din reţeaua de străzi urbane din oraşul Cugir;

*        Crearea condiţiilor de circulaţie pentru transportul public local de călători;

*        Îmbunătăţirea condiţiilor rutiere de transport (accesibilitate, siguranţă, timp) pentru locuitorii oraşului Cugir şi pentru cei aflaţi în tranzit;

*        Reducerea discrepanţelor între cartiere din punct de vedere al dotărilor de infrastructură rutieră;

*        Adaptarea structurii stradale şi crearea de facilităţi pentru accesul persoanelor cu handicap.

Obiectivele se vor realiza printr-o alocare a fondurilor diferenţiată pe străzi, în funcţie de gradul de degradare şi printr-o strânsă coordonare cu acţiuni şi activităţi realizate în cadrul altor proiecte de dezvoltare, în vederea creşterii confortului social al locuitorilor, creşterii atractivităţii oraşului şi stimulării dezvoltării economice.

Beneficiarii directi ai proiectului sunt locuitorii rezidenţi ai zonelor vizate de investiţie şi cei aflaţi în tranzit, populaţia satelor aparţinǎtoare – de munte, agenţii economici şi instituţiile publice care îşi desfăşoară activitatea în zona de investiţie, persoanele cu handicap locomotor şi forţa de muncǎ ocupatǎ pe perioada implementării proiectului şi după punerea în funcţiune a investiţiilor.

Beneficiarii indirecţi ai proiectului sunt toţi locuitorii oraşului Cugir şi a arealului adiacent.

Principalele rezultate ale proiectului se subsumeazǎ punerii în fapt a lucrǎrilor de reabilitare a reţelelor de strǎzi şi de apǎ/canalizare, dupǎ cum urmeazǎ:

*        Lungimea străzilor orăşeneşti reabilitate/modernizate   – 6.890,71 m;

*        Trotuare modernizate cu facilitǎţi pentru persoane cu mobilitate redusă – 14.369 mp;

*        Lungimea reţelei de canalizare pluvială extinsă – 2037 m;

*        Lungimea reţelei de canalizare menajera extinsă – 1516 m;

*        Lungimea reţelei de canalizaţie realizatǎ – 4665 m;

*        Lungimea reţelei de apǎ potabilă extinsă – 700 m;

*        Lungimea reţelei de apǎ potabilă modernizatǎ – 775m

*        Poduri modernizate/construite – 2.

Impactul pozitiv al implementării proiectului asupra climatului social este evident, populaţiei beneficiare (inclusiv grupurilor defavorizate) facilitându-i-se accesul rutier la serviciile publice, la serviciile de sănătate şi de asistenţă socială, la viaţa economică, la educaţie, astfel încât vor fi create premizele respectării egalităţii de şanse pentru toţi locuitorii Cugirului.

Consilierii locali din Aiud sunt convocaţi în şedinţă ordinară miercuri, 25 iunie, pentru a dezbate cele 15 puncte aflate pe ordinea de zi. Printre acestea se numără aprobarea rectificării de buget pe acest an, aprobarea documentaţiei şi a indicatorilor tehnico – economici pentru reabilitarea zonei centrale protejate din Aiud, dar şi premierea elevilor olimpici care au obţinut rezultate deosebite în competiţiile şcolare.

PROIECT AL ORDINII DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei şi a indicatorilor tehnico – economici pentru investiţia : REABILITARE ZONĂ CENTRALĂ PROTEJATĂ MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA, constând în actualizare Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect tehnic, Caiete de sarcini şi detalii de execuţie.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea   prelungirii Contractului de prestări silvice pentru pădurea proprietate a municipiului Aiud nr.5/2010.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea desființării construcției „Grădiniță Sîncrai”, aflată în administrarea Liceului Tehnologic Agricol „Alexandru Borza” Ciumbrud.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

4. Proiect de hotărâre privind completarea listei bunurilor din domeniul public şi privat al municipiului Aiud aferente sistemului public de alimentare cu apă şi de canalizare, concesionate prin Contractul de Delegare către SC APA CTTA SA ALBA

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

5. Proiect de hotărâre privind actualizarea Comisiei de evaluare şi selecţionare a proiectelor de interes public pentru finanţări nerambursabile, la nivelul Municipiului Aiud aprobată prin HCL nr. 92/2013 modificată și completată prin HCL nr. 57/2014

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei PUZ „CONSTRUIRE LOCUINŢE, BIROURI şi DEPOZITE ”, Aiud, str. Tudor Vladimirescu.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei PUZ „CONSTRUIRE LOCUINŢE INDIVIDUALE ”, Aiud, str. Viilor.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

8. Proiect de hotărâre privind apobarea PUZ „CONSTRUIRE DEPOZIT SI SEDIU FIRMA”, Aiudul de Sus, str. Paltinis.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

9. Proiect de hotărâre privind retragerea unei autorizaţii taxi de la SC Lexus Ro SRL, aprobată prin HCL nr.34/2009.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului Municipiului Aiud pe anul 2014.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

11. Proiect de hotărâre privind modificarea inventarului bunurilor care aparţin domeniului public al Municipiului AiudPoziției nr. 859 din Anexa 3 la Hotărârea de Guvern nr. 974 din 05.09.2002.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea contractului de comodat între Municipiul Aiud şi SC FDEE ELECTRICA DISTRIBUŢIE TRANSILVANIA SUD SA – SDDE ALBA având ca obiect folosința capacităților aferente Postului de transformare din Str. Tribun Tudoran Nr. 72.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

13. Proiect de hotărâre privind parcelarea imobilului înscris în CF nr.76204 Aiud, nr. top. 2030/2/2/3/1/1, 2030/2/2/32, 2030/2/2/3/3, 2030/2/2/3/5, 2030/2/2/3/4, 2030/2/2/3/6, 2030/2/2/3/7, 2030/2/2/3/8, 2030/2/2/3/9, în suprafață totală de 17011 mp, situat administrativ în Aiud, str. Ostașilor.

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

14. Proiect de hotărâre privind acordarea premiilor de excelență elevilor care au obținut rezultate deosebite la Olimpiadele Şcolar Naţionale și aprobarea Regulamentului de acordare a premiilor elevilor olimpici care au obţinut rezultate de excepţie.

Iniţiator: Consilier Gâlea Gabriela Anamaria

15. Proiect de hotărâre privind schimbarea sediului Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor în imobilul din Aiud, str.Cuza Vodă, nr.1, jud. Alba

Iniţiator: Primar Mihai Horaţiu Josan

16. INFORMĂRI, INTERPELĂRI, DECLARAŢII POLITICE

Fii la curent cu cele mai noi anunturi negociate.

Urmărește negociat.ro pe Facebook