Tags Posts tagged with "proiect"

proiect

Tot mai multe povești de succes din rândul antreprenorilor români devin publice și, cu toate acestea, potențialul antreprenorial din România nu este încă suficient exploatat. Programul CARAVANA ANTREPRENORULUI își propune să ajute oamenii cu inițiativă să depășească reținerile legate de lipsa experienței sau a informațiilor necesare și să îi încurajeze să pornească pe propriul drum în business.

Un număr de 320 de aplicanți, din județele Alba, Mureș, Sibiu, Harghita, Covasna și Brașov, vor fi selectați și vor beneficia de cursuri de formare profesională în domeniul antreprenoriatului. Aceștia vor fi ghidați și încurajați să scrie propriul plan de afaceri, iar în urma competiției, 80 de idei vor fi finanțate și transformate în societăți comerciale, care vor crea 160 de locuri de muncă noi.

Programul CARAVANA ANTREPRENORULUI oferă toate informațiile pentru a putea anticipa fiecare etapă a afacerii, a cunoaște piața pe care va acționa participantul și a gândi un business responsabil din punct de vedere social.

Participanții în cadrul programului vor beneficia de cursuri de antreprenoriat, studii de fezabilitate, stagii de practică, cursuri de responsabilitate socială și un ajutor financiar de maxim 40.000 EURO pentru demararea afacerii. Ajutorul financiar se va oferi în două tranșe: 75% avans după înființarea afacerii și 25%, în momentul în care societatea va obține o cifră de afaceri de minim 30% din avansul primit, dar nu mai târziu de 12 luni.

Pot aplica persoanele care:

  • au rezidența sau domiciliul în orice localitate din județele Alba, Mureș, Sibiu, Harghita, Covasna, Brașov;
  • au o idee de afaceri și sunt dispuși să aloce timp cursurilor special organizate (60 ore – cursuri antreprenoriat, 12 ore – cursuri de responsabilitate socială, stagiu de practică în cadrul unei companii. – în cazul în care proiectul respectiv va fi selectat pentru finanțare);
  • nu este înscris în alte programe similare, la depunerea solicitării de participare în proiect.
Informații detaliate și documentele necesare înscrierii în program, pot fi găsite la adresa: www.construim-antreprenori.rocontact@construim-antreprenori.ro sau la tel.: 0753-062780, persoană de contact: Adriana Ursa.

SC TOBIMAR CONSTRUCT SRL, Lider de parteneriat, împreună cu partenerii SC GE – COST 2001 SRL și SC 4C RURAL STRATEGIC SRL dorește să sprijine persoanele din Regiunea Centru (Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu) ce îndrăznesc să-și dezvolte abilitățile antreprenoriale și să acceseze finanțări prin schema Romania Start Up Plus.

Primul pas este completarea acestui chestionar, care ajuta echipa de implementare să evalueze nevoile persoanelor interesate.

Cine se poate înscrie?

• Șomeri

• Persoane inactive

• Angajați

• Nivelul studiilor: învățământ obligatoriu (minim 8 clase)

• Persoane care își au domiciliul în mediul rural sau urban din Regiunea Centru

• Persoane care doresc să inițieze o afacere nonagricolă în mediul urban din Regiunea Centru

Romania Start Up Plus este un apel de proiect prin intermediul căruia se vor acorda finanțări de până la 40.000 de euro pentru înființarea de afaceri nonagricole în mediul urban.

https://www.facebook.com/FORSEDA.Centru/

Etape:

1. Înscrierea: completarea online a formularului „Chestionar privind interesul pentru înființarea de Start UP-uri la nivelul Regiunii Centru – FORSEDA” sau contactează-ne prin e-mail la tobimarconstruct@tobimar.ro

2. Formare antreprenorială (100 de ore): cursurile de formare vor dezvolta competențele manageriale și spiritul inovator ale dumneavoastră

3. Elaborarea planului de afaceri: specialiștii proiectului vor oferii consultanța necesară pentru elaborarea planului de afaceri

4. Concursul planurilor de afaceri: planul de afaceri elaborat este înscris în concurs și susținut în fața unui juriu alcătuit din oameni de succes în domeniul antreprenorial

5. Selectarea planurilor de afaceri (minim 60): afișarea listei câștigătorilor ale căror planuri de afaceri vor primi ajutorul de minimis

29103802_222526768297580_4105806185601251809_n

Beneficii:

• Program de formare antreprenorială -100 ore

• Asistență și consiliere în elaborarea planului de afaceri

• Minim 60 planuri de afaceri selectate spre finanțare

• Până la 40.000 euro finanțare nerambursabilă

• Stagii de practică pentru planurile de afaceri selectate

• Suport și mentorat în gestionarea afacerii

Persoane de contact:

• Județul Alba – Voj Sebastian Daniel, Responsabil Grup Țintă, 0742248501

• Județul Brașov – Rusan Nicoleta, Responsabil Grup Țintă, 0748481891

• Județul Covasna + Harghita – Bădescu Simona, Responsabil Grup Țintă, 0735878288

• Județul Mureș – Iancu Ioan Alin, Responsabil Grup Țintă, 0747090696

• Județul Sibiu – Vulcu Mihai Ioan, Responsabil Grup Țintă, 0747196639

aparobinetIn 04.01.2018 a fost publicat pe S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) anuntul de participare al SC APA CTTA SA ALBA la procedura de licitatie deschisa privind contractul de servicii „AB3-CS2-Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor”,contract ce face parte din Proiectul Major „Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Alba, 2014-2020”. Acest contract este cel de-al doilea publicat in SEAP, din cele 14 cate cuprinde proiectul si va avea ca obiect de activitate asistenta tehnica acordata in faza de pre-constructie, constructie cat si in cea de post-constructie a tuturor contractelor de lucrari.

Valoarea estimata a acestui contract este de 14,727,399 lei (fara TVA) si se va desfasura pe o perioada de 75 de luni de la data atribuirii.

apa_splashA fost aprobată finanţarea de către Uniunea Europeană a Proiectului Major: ”Reabilitarea și extinderea sistemelor de apă și apă uzată în județul Alba, 2014-2020”, în valoare totală de 114.079.588 euro (fără TVA). Astfel, Uniunea Europeană va finanţa acest proiect cu 86.737.563 euro (fără TVA), la această sumă adăugându-se 13.265.745 euro de la bugetul statului, 2.040.884 euro de la bugetele locale ca beneficiari finali ai investiţiilor, iar Beneficiarul proiectului, SC APA CTTA SA Alba, va contribui cu 12.035.397 euro.

Proiectul cuprinde 3 contracte de servicii, unul de furnizare vehicule operaționale, şi 9 contracte de lucrări, prin care se vor realiza investiții în infrastructura de apă și apă uzată, după cum urmează:

-reabilitarea aducţiunilor Galda-Teius-Aiud-Ocna Mureş şi Galda-Blaj,

-extinderea şi reabilitarea aducţiunilor Cimpeni-Abrud şi Cimpeni-Baia de Arieş,

-extindere și reabilitare rețele de apă și apă uzată în aglomerarea Alba Iulia, localitatea Pâclișa, în aglomerarea Ighiu, localitatea Țelna şi în aglomerările Abrud și Baia de Arieș, execuție lucrări pt. extinderea sistemelor de apă în Arieșeni.

-extindere rețele de apă și apă uzată în aglomerarea Aiud – Lopadea Nouă

-extindere rețele de apă uzată în aglomerarea Unirea – Războieni şi în aglomerarea Blaj – Sâncel -extindere/reabilitare sistem de alimentare cu apă în Cistei şi Bucerdea Grânoasa- Crăciunelu de Jos

-construire stații de epurare apă uzată în Abrud şi Baia de Arieș, reabilitarea stațiilor de tratare apă potabilă Zlatna și Mihoiești (Câmpeni).

Prin intermediul acestui proiect vor fi continuate acţiunile integrate de dezvoltare a sistemelor de apă şi apa uzată în aglomerările cu o populaţie cuprinsă între 2000-10.000 locuitori.

Astfel, în ceea ce priveşte alimentarea cu apa vor beneficia peste 100.000 de locuitori din aria de deservire a 4 sisteme zonale de alimentare cu apă: Alba, Zlatna, Apuseni şi Arieşeni, iar pentru canalizare-epurare circa 23.000 locuitori din 7 aglomerări: Alba Iulia, Ighiu, Aiud-Lopadea Noua, Blaj, Sâncel, Abrud, Baia de Arieş, Unirea, Războieni.

În vederea susţinerii acestui proiect major de investiţii, SC APA CTTA SA ALBA, anunţa intenţia de majorare a preţului apei potabile şi a tarifului la canalizare, începând cu 01.01.2018, în baza Strategiei de tarifare pe o perioadă de 5 ani aprobată de către toate Consiliile locale membre, prin Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Apă Alba.

SC APA CTTA SA Sucursala Alba Iulia,  continua incepand de luni 08.01.2018 instalarea de contoare electromagnetice de apa rece IPERL echipate cu modul radio pentru transmiterea la distanta a citirii, la blocurile de locuinte din orasul Alba Iulia.

Asociatiile de proprietari vor fi anuntate punctual cu privire la ziua in care se va efectua instalarea acestora.

apa_splashA fost aprobată finanţarea de către Uniunea Europeană a Proiectului Major: ”Reabilitarea și extinderea sistemelor de apă și apă uzată în județul Alba, 2014-2020”, în valoare totală de 114.079.588 euro (fără TVA). Astfel, Uniunea Europeană va finanţa acest proiect cu 86.737.563 euro (fără TVA), la această sumă adăugându-se 13.265.745 euro de la bugetul statului, 2.040.884 euro de la bugetele locale ca beneficiari finali ai investiţiilor, iar Beneficiarul proiectului, SC APA CTTA SA Alba, va contribui cu 12.035.397 euro.

Proiectul cuprinde 3 contracte de servicii, unul de furnizare vehicule operaționale, şi 9 contracte de lucrări, prin care se vor realiza investiții în infrastructura de apă și apă uzată, după cum urmează:

-reabilitarea aducţiunilor Galda-Teius-Aiud-Ocna Mureş şi Galda-Blaj,

-extinderea şi reabilitarea aducţiunilor Cimpeni-Abrud şi Cimpeni-Baia de Arieş,

-extindere și reabilitare rețele de apă și apă uzată în aglomerarea Alba Iulia, localitatea Pâclișa, în aglomerarea Ighiu, localitatea Țelna şi în aglomerările Abrud și Baia de Arieș, execuție lucrări pt. extinderea sistemelor de apă în Arieșeni.

-extindere rețele de apă și apă uzată în aglomerarea Aiud – Lopadea Nouă

-extindere rețele de apă uzată în aglomerarea Unirea – Războieni şi în aglomerarea Blaj – Sâncel -extindere/reabilitare sistem de alimentare cu apă în Cistei şi Bucerdea Grânoasa- Crăciunelu de Jos

-construire stații de epurare apă uzată în Abrud şi Baia de Arieș, reabilitarea stațiilor de tratare apă potabilă Zlatna și Mihoiești (Câmpeni).

Prin intermediul acestui proiect vor fi continuate acţiunile integrate de dezvoltare a sistemelor de apă şi apa uzată în aglomerările cu o populaţie cuprinsă între 2000-10.000 locuitori.

Astfel, în ceea ce priveşte alimentarea cu apa vor beneficia peste 100.000 de locuitori din aria de deservire a 4 sisteme zonale de alimentare cu apă: Alba, Zlatna, Apuseni şi Arieşeni, iar pentru canalizare-epurare circa 23.000 locuitori din 7 aglomerări: Alba Iulia, Ighiu, Aiud-Lopadea Noua, Blaj, Sâncel, Abrud, Baia de Arieş, Unirea, Războieni.

În vederea susţinerii acestui proiect major de investiţii, SC APA CTTA SA ALBA, anunţa intenţia de majorare a preţului apei potabile şi a tarifului la canalizare, începând cu 01.01.2018, în baza Strategiei de tarifare pe o perioadă de 5 ani aprobată de către toate Consiliile locale membre, prin Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Apă Alba.

Pe Firul Basmelor este un proiect care continuă un demers început în februarie 2015, când trupa de teatru DelArt, compusă din elevii care activează în cadrul Asociaţiei Grupul Skepsis, a prezentat un spectacol pentru copii în 3 locaţii (şcoli şi centre sociale) din Alba Iulia şi judeţul Alba.

Spectacolele pentru cei mici sunt importante, ele dând viaţă minunatei lumi a poveştilor şi arătând că teatrul este un spectacol viu. Dorim să deschidem gustul copiilor pentru teatru dar mai ales să le prezentăm lumea basmelor mai mult decât este ea în paginile şi imaginile din cărţile de poveşti. Lumea basmelor este o lume a personajelor vii, o lume în care în faţa noastră apar ca prin farmec regi, regine, vrăjitoare şi spiriduşi vicleni şi jucăuşi!

Cu susţinerea Asociaţiei din care fac parte, membrii trupei DelArt – Diana Bîrsan; Ivan Denisa; Antonella Serafino; Maria Botezan; Cezar Stehan; David Chismorie, Alexandru Năstase – au lucrat la dramatizarea a două basme scrise de Fraţii Grimm, reuşind să creeze două spectacole de teatru pentru copii. Cele două spectacole vor extinde repertoriul grupului şi vor da un plus de încredere celor care îl compun, provocându-i să se autodepăşească răspunzând provocării teatrului adresat copiilor.

Prin proiectul derulat spectacolele vor fi prezentate gratuit copiilor din mai multe grădiniţe, scoli şi centre sociale din Alba Iulia şi judeţul Alba. Vom juca în spaţii neconvenţionale (săli de clasă; camere de zi). Ne vom adresa atât unui public lipsit de astfel de evenimente, care deja s-a arătat dornic să participe şi ne-a cerut să revenim cu spectacole noi, cât şi unui public nou care ne va provoca la a-l cuceri.

- Viorel Cioflică, Preşedinte Asociaţia Grupul Skepsis

Proiectul Pe firul basmelor este finanțat prin mecanismul Cercului de Donatori Alba, o inițiativă a Fundației Comunitare Alba. Cercul de Donatori aduce la un loc persoane sau companii care susţin şi încurajează proiecte care unesc comunitatea, oferindu-le sprijinul financiar pentru implementare şi un cadru de interacţiune cu alți membri ai comunității. Cercul de Donatori e un mecanism de tip „live crowdfunding” și aduce împreună oameni implicaţi, care cred în puterea exemplului pozitiv. Prin acest mecanism vrem să activăm oamenii din comunitatea locală care îşi asumă rolul de a schimba în bine viitorul” – Dorin Sava, director executiv al Fundației Comunitare Alba. Cercul de Donatori Alba este parte a rețelei naționale TFN România, o inițiativă a Asociației pentru Relații Comunitare și The Funding Network.” – Dorin Sava, Director Executiv al Fundaţiei Comunitare Alba.

 Tagdiv, un start-up lansat in Alba Iulia cu trei ani in urma, a reusit sa redefineasca strategia de business si performanta pe piata extrem de competitiva a industriei de software online, depasind un volum total de vanzari de un milion dolari si avand 20.000 clienti in intreaga lume.

Doi tineri informaticieni din Alba Iulia, ghidati de pasiunea comuna pentru web development au pus bazele unei mici afaceri in domeniul IT. Radu Oprea (29 ani) si Marius Padureanu (30 ani) au demarat proiectul TagDiv in 2012.

Eu si asociatul meu, Marius, am ales cea mai grea cale de a ne urma pasiunea: am pornit fara prea multe resurse pe un drum nebatatorit de altii, bazandu-ne doar pe propriile noastre forte. Eram angajati in alta parte sau in alte proiecte, amandoi lucram in timpul nostru liber, pe PC-urile de acasa. Ne-am luptat aproape un an pana cand am putut sa ne sustinem financiar din acesta activitate. Acum tintim pozitia de lider pe nisa aplicatiilor destinate website-urilor de stiri”, isi aminteste Radu cum a inceput proiectul tagDiv.

Cei doi tineri au renuntat la locurile de munca pe care le aveau si s-au dedicat programarii. Au urmat apoi doi ani de dezvoltare puternica. Computere, servere, infrastructura si personal specializat. In 2013 au fost lansate primele teme de stiri pe Themeforest Envato Market, cea mai mare piata online de software cu sediul in Australia. “Nu a fost un inceput exploziv. Nu ne intampinat nimeni cu urale. Dar nu am renuntat. Am invatat continuu si am dezvoltat temele. Newspaper este una dintre cele mai populare teme de stiri de pe Themeforest. Muncim mult la fiecare detaliu, iar clientii nostri apreciaza calitatea produselor pe care le dezvoltam”, povesteste Marius.

La inceput, in cateva ore, noi doi reuseam sa solutionam problemele clientilor si in restul de timp ramas faceam dezvoltare. Pe masura ce numarul de clienti a crescut, a crescut si numarul de solicitari la helpdesk. In luna august 2013 am angajat primul programator care sa ne ajute si am decis sa separam activitatea. Am creat un centru de suport, unde acum lucreaza o echipa de 5 IT-isti si o echipa de development – alcatuita din programatori si designeri care lucreaza la dezvoltarea aplicatiilor”, relateaza Radu.

Echipa tagDiv creaza aplicatii complexe destinate website-urilor de stiri care odata instalate pe WordPress transforma modul in care continutul site-ului este afisat. Mai precis, odata instalata tema, in cateva minute orice fel de site primeste designul si functionalitatea unui website specializat de stiri.

In urma cu cateva zile, TagDiv a depasit un volum total de vanzari de un milion dolari si si-a castigat statutul de “Power Elite Author” pe Themeforest Envato Market. Logo-ul companiei din Alba Iulia va fi publicat pe “Zidul celebritatilor” unde in acest moment mai sunt promovati doar 42 de autori din intreaga lume.

Suntem mandri ca am reusit sa depasim acest prag. Este un moment special pentru noi pe care l-am sarbatorit impreuna cu echipa. Speram ca exemplul nostru sa inspire si alti tineri sa isi urmeze visele. Noi credem ca exemplele pozitive sunt importante pentru societatea in care traim. Reteta noastra este: multa munca, persistenta, seriozitate, curiozitatea de a explora si sprijinul unei echipe puternice”, a concluzionat Radu Oprea.

Primăria Municipiului Alba Iulia, în parteneriat cu Asociația pentru Dezvoltare și Incluziune Socială și Asociația SM Speromax Alba, a organizat la sfârșitul săptămânii trecute, conferința de lansare a proiectului ”Abordare integrată la nivelul municipiului Alba Iulia pentru reducerea discriminării și a marginalizării grupurilor vulnerabile”. Proiectul este finanțat cu sprijinul financiar al Programului RO10 – CORAI, program finanțat de Granturile SEE 2009-2014 și administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială, în cadrul Apelului COERENT și are o durată de implementare de 11 luni. Valoarea finanțării este de 206.877,26 Euro.

În cadrul conferinței de lansare au fost prezentate obiectivele proiectului, activitățile propuse spre derulare, precum și rezultatele așteptate, care vor contribui la dezvoltarea măsurilor de combatere a discriminării și de reducere a excluziunii sociale a grupurilor vulnerabile de la nivelul municipiului Alba Iulia.

Proiectul se adresează reprezentanților autorităților publice locale și sectorului neguvernamental, precum și grupurilor vulnerabile reprezentate de persoanele de etnie romă și bolnavii cronici. De asemenea, proiectul propune elaborarea unor instrumente specifice destinate combaterii sau a reducerii discriminării și a inegalității în acces la serviciile publice oferite de municipalitate – un studiu, un manual al reprezentantului administrației publice în ceea ce privește reducerea discriminării, sesiuni de instruire adaptate și adecvate reprezentanților administrației publice locale, servicii specializate în cadrul unui centru de resurse și o rețea de transfer de bune practici între reprezentanții administrației publice locale.

În cadrul evenimentului, domnul Nicolaie Moldovan, Administratorul Public al municipiului Alba Iulia a subliniat importanța centrului de resurse propus spre înființare în cadrul proiectului în contextul oportunităților de accesare a fondurilor europene adresate acţiunilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunităţii (CLLD) alocate prin Programul Operațional Regional și Programul Operațional Capital Uman: „Principala așteptare a Primăriei este înființarea centrului de resurse pe care îl va găzdui într-una din vechile centrale de termoficare ale orașului. Acesta poate fi valorificat în contextul noilor programe de finanțare din anvelopa financiară 2014-2020. (…) În această toamnă se va depune o scrisoare de intenție pentru realizarea unei strategii de dezvoltare adresată comunităților defavorizate din Alba Iulia, o strategie care ar urma să fie elaborată de un Grup de Acțiune Locală (GAL). Dacă va fi admisă, ulterior se va depune documentația pentru a primi bani din partea Ministerului Fondurilor Europene în vederea realizării strategiei. Întregul proces se va întinde pe cursul a cel puțin un an de zile. După finalizarea strategiei vor putea fi depuse proiectele statuate în cuprinsul acesteia. Vor putea fi proiecte de natura investițiilor în infrastructura de locuire – locuințe sociale, proiecte de finanțare a unor structuri de economie socială, proiecte de infrastructură medicală, educațională sau culturală, centre comunitare care se adresează grupurilor vulnerabile etc. Valoarea totală a proiectelor din strategie finanțabilă cu fonduri nerambursabile din cele două programe menționate, se va cifra la aproximativ 10 milioane euro”.

La conferință au participat peste 50 de persoane, reprezentanți ai autorităților locale, ai societății civile active în domeniul socio-medical, precum și reprezentanți mass-media.

Mai multe informații despre proiect pot fi solicitate la adresa de e-mail a proiectului: intervin.frds@yahoo.com, persoană de contact Dora MĂRGĂRIT, Expert PR.

Consiliul Județean Alba a demarat procedura de achiziție echipamente pentru colectarea separată în cadrul proiectului Sistem de management integrat al deșeurilor

Consiliul Județean derulează o nouă procedură de achiziție publică în cadrul proiectului ”Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Alba”. Este vorba despre contractul ”Furnizare echipamente pentru colectarea separată a deșeurilor și unități de compostare individuală”. Ofertele pot fi depuse până în data de 9 septembrie 2015, ora 10.00, urmând ca în aceeași zi, la ora 12.00, să aibă loc deschiderea acestora.

În cadrul acestui contract vor fi achiziționate următoarele bunuri:

1. Containere pentru colectarea deșeurilor de hârtie și carton (1,1 mc) – 1.448 buc

2. Containere pentru colectarea deșeurilor de plastic și metal (1,1 mc) – 1.441 buc

3. Containere pentru colectarea deșeurilor de sticlă (1,1 mc) – 1.486 buc

4. Unitați de compostare individuală – 16.133 buc

5. Containere pentru colectarea deșeurilor periculoase menajere (6 mc) – 13 buc

6. Containere pentru colectarea deșeurilor voluminoase (15 mc) – 23 buc

7. Containere pentru colectarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice (30 mc) – 9 buc.

Valoarea estimată a contractului este de 10.109.652 lei, fără TVA. Activitățile specifice contractului cuprind furnizarea bunurilor, transportul la amplasamentele de predare, asigurarea pieselor de schimb și a service-ului în perioada de garanție, respectiv asigurarea documentațiilor tehnice, a certificatelor de conformitate și a tuturor documentelor comerciale, de transport și de plată aferente produselor livrate. Containerele destinate colectării selective a deșeurilor (hârtie și carton, plastic și metal, sticlă) vor fi amplasate în toate comunele, orașele și municipiile județului Alba, criteriul distribuției acestora fiind cel al numărului de locuitori.

Proiectul ”Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Alba” introduce un concept nou menit să reducă semnificativ cantitatea de deșeuri ce va ajunge la depozitul conform de la Galda de Jos – compostarea individuală. În acest sens, toate unitățile de compostare individuală ce vor fi achiziționate prin acest contract vor fi distribuite gratuit, prin intermediul administrațiilor locale, la gospodării din mediul rural. Prin intermediul acestor unități, deșeurile menajere biodegradabile din gospodărie vor putea fi transformate într-un îngrășământ bogat în nutrienți, denumit compost, ce va putea fi utilizat în agricultură.

Consiliul Judeţean Alba implementează proiectul “Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Alba” cu o valoare de 212.015.115 lei, fără TVA. Suma eligibilă, conform POS Mediu, se ridică la 188.313.589 lei. Informații complete despre proiect pot fi obținute pe site-ul www.ecoalba.ro.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS Mediu

Fii la curent cu cele mai noi anunturi negociate.

Urmărește negociat.ro pe Facebook