Tags Posts tagged with "Marius Paul"

Marius Paul

164475_542077925839969_1958826005_nAsociaţia RYMA are onoarea să anunţe primul party major după revenirea la terasă a echipei RYMA: ALI NASSER va fi gazda serii de vineri 26 iulie şi vă provoacă la o megapetrecere până la răsăritul soarelui!

Încălzirea va fi asigurată de ECOS, care îşi va lua rămas bun de la prieteni cu o petrecere epică după o vacanţă acasă în România.

Marius Paul (aka DJ MaPaX) va încheia noaptea cu un stil Electro-House & Progressive House ce ne va ţine în picioare până la limonada de dimineaţă!

Terasa RYMA este acoperită, deci evenimentul va avea loc indeferent de vreme! Preţ bilet: 10 ron.

Ali Nasser este, fără îndoială, unul dintre cei mai talentaţi tineri artişti ai muzicii electronice româneşti. Apreciat de foarte mulţi DJ-i străini de calibru, Ali Nasser este deseori solicitat la unele din cele mai importante evenimente de muzică electronică din lume, cunoscând, în acelaşi timp, şi un succes foarte mare în postura de producător.

Ali Nasser, libanez la origini, s-a stabilit în România în ’90. Pasiunea sa faţă de muzică a început din copilărie, de când a luat lecţii de pian. Împreună cu fraţii săi, Hasan şi Sultan (The Grooveoholics, Sunday People, Blanosz ) a început să se joace în producţiile audio încă din ’96, încurajat fiind de aceştia, iar în ’98 a avut prima petrecere în calitate de DJ la Web Club din Bucureşti.

A continuat concentrându-se atât asupra carierei de producător cât şi celei de DJ, pentru care pasiunea devenea din ce în ce mai profundă. În 2003, din postura de producător la Yama Studios, un studio de producţie audio în publicitate, învaţă multe despre producţie şi mai ales cum să lucreze ca un profesionist. În tot acest timp a continuat să mixeze la diferite evenimente şi petreceri, sound-ul său fiind undeva între deep house, tech house cu influenţe funky-minimaliste.

Sfârşitul lui 2004 a fost culminant în viaţa lui Ali, reuşind să se afirme şi să mixeze alături de nume deja cunoscute: Raresh, Demos, Marika, Pagal sau Rosario Internullo. A fost invitat să mixeze prin toata tara, de amintit fiind Bucuresti, Constana, Mamaia, Bacau, Galati, sau Cluj.

In ultima parte a anului 2006, Ali pune pe picioare un proiect dedicat muzicii deep, numit Flow Motion – o serie de petreceri ce aveau loc în fiecare duminică. Gazda primelor seri Flow Motion a fost Loggia Bucureşti. La premiile Nights.ro din 2006, Ali Nasser ocupă poziţia cu numărul 4 în topul celor mai importante ascensiuni în acel an.

Anul 2007 îi aduce warm-up-ul pentru Toni Rios în Kristal Glam Club şi warm-up-ul pentru Pier Bucci în club Session, al cărui rezident a fost. Împreună cu LuminaL (aka Hasan & Rolf), Ali este fondator al labelului Mobydeep.

A mixat în cadrul Sunwaves 2 şi 3 Festival, iar în 2007-2008 vin gig-uri alături de DJ Sneak, Bill Patrick, 2000 and one, Kreon & Lemos, Toni Rios, Nick Curly şi Markus Fix. Tot acum, Ali a lansat un remix al piesei „Woman’s Key” la labelul german be_chosen. De asemenea, a semnat şi cu Supernature Recording, unde a lansat un remix la piesa lui Nick Curly – On My Way. EP-ul său intitulat Get away, a fost lansat la Derivat Recordings.

La sfârşitul lui 2008, mixează în faţa unui Kristal plin, în deschiderea lui Sneak, artist ce avea să devină un fan al tânărului Ali Nasser.

În ultimii 2 ani au apărut în programul său şi gigurile internaţionale, care l-au purtat pe Ali în Flex şi Mnml Viena, Flexbar Amsterdam, Underground Ibiza, Corvinteto Budapesta, Kolonie Nijmegen sau Libary Frankfurt.

La începutul lui 2009, Ali Nasser este invitat la Winter Music Conference, din Miami, dar nu poate ajunge la eveniment, din cauza unor probleme cu viza. Tot în această periodă, realizează o piesă foarte apreciată, atât în ţară cât şi în străinătate: „Omul care nu se duce”. La premiile din 2009, Ali a ocupat locul 29 în topul celor mai buni DJ-i din România.

O simplă privire pe profilul de myspace al lui Ali Nasser spune totul despre tânărul artist. Zeci de piese şi remixuri lansate până acum, colaborări cu artişti ca Audiofly, Nick Curly, Lemos sau Bearweasel şi o agendă încărcată cu gig-uri în ţară şi străinatate sunt lucrurile cu care Ali Nasser se poate laudă, pe bună dreptate.

tafis_allegria_pt_apulumVineri, 26 aprilie, începând cu ora 23:00 în Club Allegria, cele mai cunoscute piese semnate de marele DJ Armin van Buuren şi nu numai se vor auzi până în zori de zi.

Intrarea este LIBERĂ toată noaptea, iar atmosfera va fi întreţinută de DJ Marius Paul & DJ Legy, 100 de brăţări luminoase şi Smoked Drinks…

Pentru petrecerea tematică dedicată marelui DJ Armin van Buuren puteţi face rezervări la numărul de telefon 0744 527 577, iar cu această ocazie specială va fi lansat şi FunAM.ro.

Armin van Buuren (25.12.1976) este un nume important pe scena trance, atât ca DJ cât şi ca producător. De-a lungul anilor 2007, 2008, 2009, 2010 şi 2012 s-a clasat de 5 ori pe locul 1 în Top 100 al revistei DJ Magazine.

Primul său hit, Blue fear s-a lansat în 1995 sub Cyber Records, iar de atunci au urmat o serie întreagă de producții ce au pătruns în clasamentele muzicale internaţionale. Armin van Buuren a colaborat cu Tiësto pentru proiectele Major League şi Alibi, iar alături de Ferry Corsten a produs piesa Exhale. Începând din anul 2000, Armin a lansat seria de compilații AVB, care s-au bucurat de succes la public. Un an mai târziu, olandezul și-a început propria emisiune de radio, intitulată A State of Trance, în timpul căreia își făcea cunoscute creațiile. Anul acesta pe data de 3 Mai, Armin van Buuren îşi va lansa cel de-al cincilea album din carieră – Intense (2003-76; 2005-Shivers; 2008-Imagine; 2010-Mirage).

Ai ascultat piesa lui Armin van Buuren – In and Out of Love împreună cu Sharon den Adel (Within Temptation) şi n-ai ştiu în ce gen să o încadrezi? Îţi spunem noi, este Vocal TRANCE!

Marius Paul s-a născut în 20 decembrie 1985, la Alba Iulia. La vârsta de 15 ani a început să asculte artişti ca ATB, Tiesto, Armin van Buuren, aceştia urmând să aibă un impact decisiv atât în alegerea muzicii favorite, cât şi a carierei sale de DJ. Din punct de vedere muzical, DJ MaPaX s-a “născut” în 2004. În 2006 a descoperit programul Virtual DJ, iar în anul 2007 a început să lucreze cu Traktor.  Din pasiune pentru muzică a început să pună mix-uri şi la radio-uri online (RadioDJ, Trance Vibrations Radio, TranceNET Radio…).  Pentru că şi-a dorit să evolueze, din 2010 s-a pus serios pe treabă şi a învăţat să mixeze pe cele 2 playere de la Pioneer, CDJ 200 şi mixerul DJM 400.

Debutul oficial al lui DJ MaPaX, în faţa a mii de albaiulieni a fost în data de 28 mai 2011, de zilele oraşului Alba Iulia alături de DJ Project, Dj Raoul, M’Livio şi MC Kotto. Pentru că a fost pe placul albaiulienilor, în 2012 tot la zilele oraşului Alba Iulia a făcut warm-up pentru Play&Win, Edward Maya şi Yves Larock. La spaţiile RYMA din Alba Iulia şi-a făcut debutul în 2012 la petrecerea Ultimate Mix Experience din 29 iunie, la Ultimate Mix Experience v 2.0 în 28 iulie, la Trance Party alături de debutantul DJ Legy în 30 august şi în 15 decembrie la Cea mai tare PETrecere din oraşul tău alături de DJ Legy. În club Allegria a mixat prima dată, anul trecut, în 5 octombrie la petrecerea Trance Experience alături de DJ Legy.  DJ MaPaX a hotărât ca în acest an  să „devină” DJ Marius Paul, dar pasiunea lui să mixeze Progressive House, Electro-House şi Trance nu s-a schimbat!

DJ Legy (Legian Liviu) s-a născut în Aiud, în 8 iunie 1987. La fel ca şi DJ Marius Paul, la 15 ani a început să asculte artişti ca ATB, Tiesto, Paul van Dyk. Pasiunea pentru muzică a transformat-o de-a lungul anilor, într-o carieră de DJ. În 2010 a descoperit programul Virtual DJ, iar din 2011, Traktor, lucru care l-a determinat să se apuce şi de mixat. Seturile sale a început să le posteze pe Soundcloud şi Mixcloud. DJ Marius Paul a ascultat pentru prima dată un set înregistrat în Traktor, al lui DJ Legy, în 2011. Pentru că a văzut că are talent,  DJ Marius Paul şi-a învăţat colegul de breaslă să mixeze pe cele 2 playere de la Pioneer, CDJ 200 şi mixerul DJM 400. După ce a exersat  să mixeze la petreceri private, DJ Legy a debutat oficial, în vara anului trecut la Trance Party de la spaţiile RYMA, alături de DJ MaPaX.

Dacă ţi-a plăcut Tiësto Night (16 martie), atunci cu siguranţă te vei distra la maxim şi vineri, alături de DJ Marius Paul şi DJ Legy, la Armin van Buuren Night.

MF3-1122În numărul 2 al Ziarului Apulum întrebam autorităţile pe când se va reabilita, moderniza şi digitaliza cinematograful Dacia din Alba Iulia.

Iată că după aproximativ o lună de la publicarea acestui material Florin Roman – vicepreşedintele Consiliului Judeţean Alba ne-a răspuns printr-o postare pe pagina sa de Facebook:

Am obţinut acordul domnului ministru al Culturii, în ceea ce privește trecerea cinematografelor Dacia şi Columna din Alba Iulia către CJ Alba şi primăria Alba Iulia. Prin urmare am discutat cu președintele Dumitrel să-i informăm pe cei de la primărie. 

Ideal ar fi ca fiecare din cele două instituții să preia câte un cinematograf. Noi de la CJ Alba vom solicita cu siguranță trecerea unui cinematograf la CJ Alba.„, a declarat vicepreşedintele Consiliului Judeţean Alba – Florin Roman

În 26 martie 2013 deputaţii au respins OU 47/2011 dată de Guvernul Boc si astfel cinematografele de stat şi grădinile de vară vor fi transferate la primării. Pentru mai multe detalii întraţi aici şi aici!

Vă prezentăm mai jos un material apărut în numărul 2 al Ziarului Apulum (11-17 Martie)

Cinema Dacia se află într-o stare jalnică. Întrebăm autorităţile: Pe când se va reabilita, moderniza şi digitaliza acest cinematograf?

Statul Român prin Minsterul Culturii şi Patrimoniului Naţional deţine în proprietate publică un număr de 33 de săli şi grădini de cinema, aflate prin efectul Legii 39/2006 şi a OUG 47/2011 în administrarea RADEF RomâniaFilm.

După 1989, Guvemul României nu a alocat niciodată fonduri pentu reabilitarea, modernizarea şi retehnologizarea sălilor şi grădinilor de cinematograf. Anual, numărul de spectatori care vizionează film în cinematografele din România a crescut, ajungând ca la nivelul anului 2010, media de frecvenţă naţională pe locuitor să ajungă la 0.30.

Prin Centrul Naţional al Cinematografiei (CNC), organism de gestiune a fondurilor necesare producţiei de film românesc, precum şi de finanţare a manifestărilor cu caracter cinefil, Statul Român acordă anual co-finanţarea producţiilor cinematografice româneşti.

Din totalul filmelor româneşti produse cu sau fară sprijin din partea CNC, doar 20% rulează în multiplexuri, cu menţiunea că nu stau în difuzare mai mult de 2-3 zile, datorită faptului că nu fac rating, mai concret, nu fac încasări mulţumitoare pentru operatorii privaţi ai multiplexurilor.

Din totalul filmelor româneşti produse cu sau fără sprijin din partea CNC, 100 % rulează în sălile RADEF RomâniaFilm, cu menţiunea că stau în difuzare minim 7 zile, indiferent de rezultatele financiare/încasări.

Preţul mediu al unui bilet de film în România este de 17,15 lei/spectacol, în timp ce preţul maxim al unui bilet în sălile RADEF RomâniaFilm este de 15 lei/spectacol pentru film 3D, iar preţul mediu este de 7,37 lei.

Acest preţ reliefează componenţa socială a sălilor de cinematograf din reţeaua RADEF, care, în anumite cinematografe şi la anumite spectacole permite accesul gratuit persoanelor cu handicap, pensionarilor şi copiilor până în 14 ani, iar studenţilor le acordă o reducere de 50% din preţul bilelului.

Trebuie menţionat faptul că de la preluarea mangementului de către actuala conducere, s-au plătit către bugetele de stat datorii în valoare de 115 miliarde de lei vechi, s-au redeschis 3 cinematografe, s-au reabilitat, modernizat şi digitalizat 4 săli de cinema, s-au deschis 5 săli de Caffe Cinema 3D şi s-a adus Regia la un procent de profitabilitate în anul 2011 de 60% faţă de 20% în anul 2009.

Conform calculelor printr-o subvenţie de minim 5 milioane de euro, acordată RADEF prin Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, s-ar putea reabilita, moderniza şi digitaliza un număr de minim 12 săli de cinenematograf, care ar aduce un plus de vizitatori de aproape 300 % din numărul actual de cinefili.

Prin Programul Media al Uniunii Eurupene, RADEF ar putea accesa fonduri europene în valoare de 75000 euro/cinematograf, sumă alocată special pentru achiziţia de aparatră digitală (proiector digital 2D şi 3D, precum şi sunet dolby digital), in condiţiile în care Regia ar dispune de fondurile necesare amenajării sălii.

Conform cerinţelor Uniunii Europene, până în 2014, România trebuie să digitalize toate sălile de cinema existente, ceea ce se poate realiza doar prin intervenţia Guvernului, întrucât Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional nu are fonduri dedicate, iar RADEF RomâniaFilm este, după cum se ştie, o regie autonomă, care nu primeşte subvenţii de la stat şi nu dispune de sumele necesare.

Mai trebuie menţionat faptul că o mare parte dintre cinematografele RADEF RomâniaFilm se află în localităţi unde nu există săli de spectacol pentru altfel de manifestări culturale, iar prin reabilitarea acestora se vor crea săli multifuncţionale, în care vor putea fi vizionate atât filme, cât şi spectacole de teatru, muzică, dans, vor putea fi organizate conferinţe, workrshop-uri, etc.

O subvenţie acordată de Guvemul României, în cuantum de minim 5 milioane de euro, ar permite RADEF sa acceseze fonduri europene în valoare de minim 1 milion de euro şi să reabiliteze minim 12 săli de cinema, în special în localităţiile unde nu sunt deschise în prezent mall-uri dotate cu săli multiplex.

Reabilitarea cinematografelor din reţeaua RADEF ar permite, social vorbind, accesul la cultură, drept garantat prin Constituţia României.

Starea actuală a Cinematografului Dacia

Capacitate sală: 344 locuri. Anul de dare în funcţionare: 1978. Populaţie localitate: 58.681. Nr. de spectatori în 2010: 1.614. În cursul anului 2010, Caravana Cinematografică „Filmul românesc accesibil tuturor” a înregistrat în doar două zile un număr de 663 de spectatori. Mall cu multiplex: NU. Renovat: NU.

Singura sală de cinema existentă în Alba Iulia. Suma estimativă necesară reabilitării şi digitalizării sălii: 250.000 de Euro. Posibilităţi de creştere: renovarea sălii ar duce la o creştere de cel puţin 300% a numărului de bilete vândute.

Prin reabilitarea şi digitalizarea sălii de cinema Dacia din Alba Iulia, având în vedere faptul că nu exista mall cu multiplex s-ar putea depăşi media naţională cu un procent estimat de peste 200%.

La cinematograful Dacia încă se mai difuzează filme, deşi nu toţi locuitorii din Alba Iulia sunt la curent cu acest fapt.

Uneori sala e aproape goală sau nu se difuzează filmul decât dacă sunt cumpărate minimul de patru bilete necesare pentru a porni filmul.

Deşi pentru a vedea un film la cinematograful din Alba Iulia este nevoie de un echipament „obligatoriu” (geacă, căciulă, mănuşi, pătură şi un termos cu ceai sau cafea) recordul de spectatori a fost de 47 de persoane la filmul Taken 2: Teroare în Istanbul.

Din păcate, albaiulienii nu au fost interesaţi de filmele de succes. De exemplu la 007 Skyfall au fost doar 40, Hotel Transilvania: 28 iar la Upside Down (Între două lumi): 30.

performante ClujE trist că am ajuns să asistăm la dispariţia unei lumi şi la apariţia alteia, mai rea, mai nebună.

Evoluţia nu înseamnă neapărat paşi în mai spre bine. Nu cu multă vreme în urmă Cinematografia Română exista.

Exista în toate aspectele ei. Acum e pe cale de dispariţie şi ceea ce mi se pare trist, este să constat cât de puţine persoane se implică în cauza pe care a pornit-o Directorul General al Radef Dl. Iuraşcu de a salva ce se mai poate salva, de a ridica ce se mai poate ridica.

Nepăsare. Asta e legea sub care am ajuns să trăim. Nepăsare. Cu foarte multă tristeţe, Florin Piersic„, a declarat Florin Piersic în noiembrie 2012 când era în desfăşurare protestul organizat de RomâniaFilm sub sloganul: Stopaţi jaful cinematografelor.

Trei ani şi jumătate de mandat ca director general al RomâniaFilm înseamnă pentru mine o perioadă de realizări majore şi de bucurii sufleteşti pe care nu le pot exprima în cuvinte.

Cum s-ar putea descrie bucuria pe care am trăit-o in 26 ianuarie 2011, când cinematograful „Republica” din Cluj a primit numele gigantului cinematografiei româneşti Florin Piersic?

Cum ar trebui să se scrie cuvântul „lacrimi” pe care Florin le-a lasat pe umărul meu, spunându-mi că „după părinţii mei, care mi-au dat viaţă, tu ai făcut cel mai frumos gest pentru mine” ?

Ce hârtie ar putea suporta starea de leşin care a cuprins-o pe doamna Draga Olteanu Matei, pe scena cinematografului „Dacia” din Piatra Neamţ, când am anunţat-o că m-am hotărât să reabilitez sala şi să se numească „Cinema Draga Olteanu Matei” ?„, a declarat în noiembrie 2012, Marius Cristian Iuraşcu, director general RADEF RomâniaFilm.

Regia Autonoma a Distribuţiei şi Exploatării Filmelor RomâniaFilm intenţionează, împreună cu Guvernul României şi actuala conducere a Ministerului Culturii, în cursul anului 2013, să modernizeze, să digitalizeze şi să rebrănduiască sălile de cinematograf „Dacia” din Piatra Neamţ – Draga Olteanu Matei, „Modern” din Piteşti – Sebastian Papaiani, „Patria” din Craiova – Amza Pellea, „Arta” din Sibiu – Ion Besoiu, „Porţile de Fier” din Turnu Severin – Geo Saizescu şi „Patria” din Bucureşti – Toma Caragiu.

De asemenea, se vor reabilita, moderniza şi digitaliza complexul „Dacia” din Bistriţa, împreună cu Consiliul Judeţean Bistriţa, sala „Flacăra” din Hunedoara, împreună cu Primăria şi Consiliul Local Hunedoara şi sala „Dacia” din Galaţi, împreună cu Primăria şi Consiliul Local Galaţi.

Ca ultim bastion al rezistenței în acest sens, vă recomandăm să urmăriți lupta entuziastă dusă pe Facebook de Marius Paul, inițiatorul paginii Salvează Cinematograful Dacia din Alba Iulia, pagină creată în 19 octombrie 2012.

Fii la curent cu cele mai noi anunturi negociate.

Urmărește negociat.ro pe Facebook