Tags Posts tagged with "conditii"

conditii

liga1betanoLIGA PROFESIONISTĂ DE FOTBAL (LPF), titulara drepturilor media aferente meciurilor de fotbal din Campionatul Național Liga 1 Betano, aduce la cunoștința tuturor operatorilor de servicii de radiodifuziune din România intenția de a cesiona drepturile de transmisie radio aferente meciurilor din Campionatul Național de Fotbal Liga 1 Betano – sezonul competițional 2018-2019.

Ofertele operatorilor de servicii de radiodifuziune vor fi depuse la sediul LPF din București, str. Al. Vitzu nr. 2A, sector 5, orele 10.00 – 16.00, de luni până vineri, în intervalul 8 ianuarie 2018 – 12 ianuarie 2018.

Criterii de calificare a ofertelor:

- Operatorul de servicii de radiodifuziune să îndeplinească toate condițiile necesare funcționării, în conformitate cu legislația aplicabilă.

Dovada îndeplinirii acestei condiții se va face prin depunerea unei declarații pe propria răspundere în acest sens, semnată de reprezentantul legal al respectivului operator.

- Operatorul de servicii de radiodifuziune va asigura toate condițiile tehnice necesare transmisiunii radio corespunzătoare a meciurilor de fotbal și va asigura prezența unui comentator sportiv la disputarea fiecărui meci de fotbal în vederea realizării unei transmisii live a respectivului meci, pe o perioadă de minim 12 minute (continuu sau în fracții de transmisiune, în funcție de formatul emisiunilor sportive ale postului respectiv).

Dovada îndeplinirii acestei condiții se va face prin depunerea unei declarații pe propria răspundere în acest sens, semnată de reprezentantul legal al respectivului operator.

- Postul radio aparținând operatorului de servicii de radiodifuziune dispune de acoperire de minim 90% a teritoriului României.

Dovada îndeplinirii acestei condiții va fi făcută printr-o certificare emisă de autoritățile abilitate.

Criteriul de departajare a ofertelor declarate calificate este prețul cel mai ridicat.

Comisia de realizare a procedurii din cadrul LPF va stabili ofertele calificate și va desemna operatorul câștigător al procedurii, urmând ca LPF și operatorul desemnat câștigător să încheie contractul de cesiune a drepturilor de transmisie radio aferente meciurilor din Campionatul Național de Fotbal Liga 1 Betano – sezonul competițional 2018-2019.

lpfLiga Profesionistă de Fotbal (LPF) este o structură sportivă a tuturor cluburilor profesioniste din România care evoluează în primul eşalon fotbalistic – Liga I.

Ideea înfiinţării acestei federaţii este veche şi determinată de necesitatea organizării competiţiei supreme a fotbalului din orice ţară, care este campionatul naţional. România nu a făcut excepţie de la această regulă de bază a fotbalului internaţional şi a acţionat în consecinţă.

Sub o altă denumire, în ziua de 5 octombrie 1970, cluburile primei ligi de atunci – Divizia A – s-au organizat într-o formulă care se dorea profesionistă, într-un stat care clama amatorismul. Preşedintele Federaţiei Române de Fotbal de la acea vreme şi conducător al delegaţiei ţării noastre la Campionatul Mondial din Mexic, Mircea Angelescu iniţiază formarea Colegiului Divizionar A, pe care-l şi conduce. Timp de 17 ani, respectivul Colegiu nu are, practic, o activitate notabilă, fiind asimilat FRF.

După Revoluţia din decembrie 1989, fotbalul profesionist din România evoluează efectiv şi astfel apar Liga Echipelor Divizionare A, Liga Naţională de Fotbal şi, în cele din urmă, Liga Cluburilor Profesioniste.

Pe 10 octombrie 1992, numele forului fotbalistic care strânge toate cluburile de prim eşalon se schimbă în Liga Profesionistă de Fotbal a Diviziei A, urmând ca, din 22 ianuarie 1993, numele să devină Liga Profesionistă de Fotbal a României, având în Mircea Angelescu primul preşedinte.

Pe 30 septembrie 1996, Mircea Angelescu este înlocuit, la final de mandat, de Dumitru Dragomir, votat ca preşedinte al LPF.

În ziua de 14 noiembrie 2013, Gino Iorgulescu este ales, prin vot secret al conducătorilor celor 18 cluburi din Liga I, în funcţia de preşedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal.

O nouă ediție a târgului Apulum Agraria s-a desfășurat în acest week-end într-o atmosferă ploioasă și mai ales nămoloasă, într-o locație nou aleasă, pe terenul viran situat între magazinul Profi și bazinul olimpic din Alba Iulia.

Mobilizarea organizatorilor și a expozanților a fost mult peste anii trecuți, în schimb alegerea locației a făcut ca evenimentul în sine să piardă multe puncte, astfel că nu a mai prins podimul. Și asta pentru că, deși expozanții au făcut eforturi pentru diversificarea ofertei, noroiul dintre standuri a indepărtat potențialii vizitatori, iar pe cei care au venit, i-a enervat.

Și nici nu este de mirare, chiar dacă îi spune Apulum Agraria, condițiile trebuie să corespundă totuși anului în care ne află și mai ales, să răspundă unor pretenții europene.

Iar cei care au ales locația, fără să speculăm motivul alegerii acestei locații, puteau sa mai aducă niște camioane de piatra spartă, un autogreider și un cilindru-compactor, să amenajeze zona și să ofere condiții un pic mai civilizate. Sau poate că asta ar fi trebuit șă o facă proprietarul terenului?

În rest, noroc că noroiul se spală cu apă și nu pătează.

 

 

Inspectoratul Școlar Județean Alba organizează concurs pentru ocuparea a trei funcţii vacante, respectiv de referent III la compartimentul Informatizare, consilier I AS la compartimentul Reţea şcolară şi consilier I A S la compartimentul secretariat. Dosarele de înscriere se depun în perioada 12-14 august, la sediul IŞJ, iar probele de concurs se desfăşoară în perioada 24-26 august.

Condiţii specifice pentru participarea la concurs a candidaţilor:

Pentru postul de referent III la compartimentul Informatizare:

– studii superioare absolvite cu diploma de licenţă şi curs în domeniul informaticii;

– vechime în munca minim 5 ani;

– cunoştinţe temeinice în domeniul informaticii;

– cunoştinţe de operare PC- utilizare, depanare, întreţinere, reţele de calcul, baze de date şi programare, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer;

– competenţe în depanarea şi întreţinerea hardware şi software a calculatoarelor şi a echipamentelor periferice;

– competenţe în administrarea reţelelor de calculatoare;

– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;

– competenţe de operare a datelor şi de instalare şi utilizare a sistemelor de operare şi a softurilor educaţionale.

Pentru postul de consilier II A S – compartiment Secretariat:

– studii superioare absolvite cu diploma de licenţă;

– vechime în munca minim 5 ani;

– cunoştinţe de operare PC, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer

– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională

Pentru postul de consilier I, A S – compartiment Reţea şcolară:

– studii superioare absolvite cu diploma de licenţă;

– vechime în munca minim 5 ani;

– cunoştinţe de operare PC, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer;

– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională

Concursul constă în selecţia dosarelor, proba scrisă, proba practică, interviu.

Organizarea şi desfăurarea concursului are loc la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba, str.Gabriel Bethlen, nr.7, Alba Iulia.

CALENDAR concurs:

Depunerea şi selecţia dosarelor: 12-14 august, orele 10.00-14.00, la sediul IŞJ alba, telefon 0258-811662

Proba scrisa: 24 august, ora 10.00

Proba practică: 26 august, ora 10.00

Interviu: 26 august, ora 12.00

Comunicarea rezultatelor de la fiecare probă a concursului se face în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

Sunt declaraţi admişi la proba scrisă, pentru accesul la proba următoare, candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.

După afişarea rezultatelor obtinute la selecţia dosarelor, proba scrisă, proba practică şi interviu, candidatii pot depune contestaţii în termen de cel mult o zi lucratoare de la data afişării rezultatelor la fiecare probă.

AICI, bibliografia pentru concurs.

comisie prefectura 3O problemă veche în Alba Iulia, care încă nu şi-a găsit rezolvare, atrage din nou atenţia. Centrele ce aparţin Congregaţiei „Sf. Iosif” se află în aceeaşi stare deplorabilă ca în urmă cu câţiva ani, când unele instituţii au mai efectuat o serie de controale, rămase fără niciun rezultat concret. În urma unor sesizări, inspectori din cadrul AJPIS Alba, în frunte cu directorul instituţiei, Flaviu Cozuc, au efectuat astăzi un control inopinat alături de inspectori DSP şi DSVSA Alba, verificări la care a luat parte şi prefectul judeţului Alba, Gheorghe Feneşer. Condiţiile în care au fost găsiţi bătrânii la căminele congregaţiei sunt de neimaginat, întrecând orice limită a bunului simţ. Cu toate că situaţia este una care datează de ani de zile, fără să fie nicio schimbare în peisajul sumbru al bătrânilor care trăiesc în acele cămine, responsabilii congregaţiei au mai primit un răgaz de 30 de zile pentru a-şi remedia problemele.

În urmă cu câţiva ani, mai exact în 2009, căminele pentru persoane vârstnice, care aparţin Congregaţiei „Sf. Iosif” au fost controlate tot în urma unor sesizări de mai multe instituţii abilitate de la nivel judeţean. Deficienţele depistate la acea vreme au fost numeroase şi scandalos de grave:  lipsa totală de minimă igienă, medicamente expirate, mâncare alterată, dată spre consum, lipsa documentelor care să justifice banii pe care vârstnicii îi plătesc pentru îngrijire, persoane fără documente de identitate (viză de flotant), personal necalificat şi insuficient, iar lista poate continua. Ce s-a întâmplat în urma respectivelor controale? … nimic.

camin batrani 6Dovadă a acestui fapt stă controlul de astăzi, care a scos la iveală aceleaşi probleme vechi, aceleaşi condiţii inumane în care trăiesc bătrânii. Comisia mixtă constituită a fost formată din inspectori ai Agenţiei Judeţene de Plăţi şi Inspecţie Socială Alba, ai Direcţiei de Sănătate Publică şi ai Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor. Cea mai gravă problemă constatată este legată de mizeria şi condiţiile în care se găteşte şi se păstrează mâncarea.

Aşezămintele sociale aparţin Fundaţiei Congregaţiei „ Sfântul Iosif” din Alba Iulia. Este vorba despre Căminul pentru Persoane Vârstnice situat pe strada Aurel Vlaicu, cu 37 beneficiari, Căminul pentru Persoane Vârstnice situat pe strada Barbu Lăutaru  cu 15 beneficiari, Cantina Congregaţiei.

Cu ocazia controlului au fost constatate o serie de deficienţe dintre care menţionăm:

  • Congregaţia nu are stabilit prin decizie a forului superior un cost lunar/beneficiar;
  • Căminul pentru Persoane Vârstnice situat pe strada Aurel Vlaicu nu deţine autorizaţie sanitar  veterinară, cu toate se găteşte zilnic în această unitate;
  • Nu există probe alimentare, nu se elaborează meniu zilnic de hrană cu stabilirea caloriilor;
  • Nu este stabilită suma alocaţiei zilnice de hrană/beneficiar;
  • Existenţa spaţiilor, în marea lor majoritate murdare şi urât mirositoare;
  • Dormitoarele nu sunt încălzite, beneficiarii fiind gros îmbrăcaţi şi acoperiţi cu pături şi plapume;
  • Nu există personal specializat pentru activitatea de preparare a mesei;
  • Medicamentele sunt depozitate în condiţii improprii, în acelaşi spaţiu cu instrumentele de scris, acte ale beneficiarilor, etc;
  • Unele alimente aveau termenul de valabilitate expirat;
  • Nu există elaborate evaluări psihologice şi medicale;
  • Nu există dosare constituite, decât foi volante;
  • Nu există o evidenţă a sumelor de întreţinere plătite de beneficiari sau aparţinători, etc.

camin batrani 5Din declaraţiile prefectului şi ale inspectorilor, imaginea găsită este una dezolantă: găleată cu scutece folosite, aflată sub masa din bucătărie, pâine ţinută pe un pat, lângă haine murdare şi lenjerie intimă, mâncare expirată de două săptămâni, miros greu de suportat, etc.

Cu toate acestea, responsabilii căminelor au primit din nou un răgaz pentru a remedia situaţia. Prefectul judeţului Alba, Gheorghe Feneşer spune că dacă în 30 de zile nu sunt rezolvate problemele măcar parţial, va închide căminele. Acesta a motivat amânarea luării unei decizii radicale, cu lipsa de spaţii în celelalte cămine din judeţ, unde să fie relocaţi bătrânii din căminele fundaţiei.

Mai mult, condiţiile găsite în cele trei centre verificate, l-au determinat pe prefect să dispună efectuarea de controale în toate căminele pentru persoane vârstnice din judeţul Alba. Verificările vor fi făcute în perioada imediat următoare, în acelaşi regim mixt.

foto: napocanews.ro
foto: napocanews.ro
foto: napocanews.ro

Având în vedere avertizarea meteo privind răcirea accentuată a vremii, căderea de precipitaţii sub formă de ninsoare şi intensificări ale vântului, poliţiştii recomandă conducătorilor de autovehicule să circule cu prudenţă, să reducă viteza de deplasare şi să evite manevrele riscante, care nu sunt absolut necesare, precum depăşirile pripite.

Poliţia Rutieră atenţionează că utilizarea anvelopelor de iarnă este obligatorie atunci când se circulă pe drumuri acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei.

De asemenea, autovehiculele cu greutatea de peste 3,5 tone trebuie echipate cu dispozitive antiderapante.

Pentru neechiparea corespunzătoare se retrage certificatul de înmatriculare iar valoarea amenzii este de la 720 la 1.600 de lei (între 9 şi 21 puncte amendă).

Poliţiştii rutieri sunt la datorie, pentru ca traficul rutier şi pietonal să se desfăşoare în condiţii de normalitate.

Amplasarea radarelor în perioada 08-09 .12.2013

Drumul Naţional 1 – Galda de Jos – Teiuş – Aiud – Inoc – limită cu judeţul Cluj

Drumul Naţional 1- Sebeş – Cut – Cunţa – limită judeţul Sibiu

Drumul Naţional 1 – Alba Iulia – Sebeş – Cut – Cunţa

Drumul Naţional 1 – Alba Iulia –Sântimbru – Oiejdea

Drumul Naţional 7 – Săliştea – limită cu judeţul Hunedoara

Drumul Naţional 7-Alba Iulia – Șibot – limită judeţul Hunedoara

Drumul Naţional 14 B  – Blaj – Şona – Jidvei – Cetatea  de Balta – Bălcaciu – Biia

Drumul Naţional 67C – Sebeş –Petreşti – Săsciori – Daia Romana

Drumul Naţional 74 A – Câmpeni –Vadu Moţilor – Albac

Drumul Naţional 74 – Alba Iulia – Micești – Ighiu

Drumul Naţional 74 – Abrud –– Bucium Cerbu – Zlatna – Feneş

Drumul Naţional 75 – Baia de Arieş – Lupşa

Drumul Județean 750 C – Teiuş – Stremţ

Alba Iulia – Bulevardul Încoronării – Bulevardului Ferdinand I – strada Clujului, strada Regiment V Vânători, Strada Calea Moţilor

Ocna Mureş – Războieni – Noşlac

Municipiul Sebeş – strada Lucian Blaga, strada Traian

Cugir – strada Victoriei

90683f730b399de432426b19b8c1c795_LÎn perioada 15-18 august 2013, poliţiştii din Alba au acţionat cu efective mărite pentru menţinerea climatului de siguranţă civică, prevenirea infracţiunilor şi a accidentelor rutiere şi combaterea oricărei încălcări a prevederilor legale.

Minivacanţa din perioada 15-18 august a fost una bogată în evenimente religioase, culturale sau sportive, organizate pe raza întregului judeţ, astfel că poliţiştii din Alba au asigurat măsurile de ordine şi au acţionat pentru prevenirea evenimentelor negative, la peste 15 manifestări.

Dintre numeroasele misiuni se remarcă cele prilejuite de Zilele Municipiului Sebeş, unde au participat peste 17.000 de persoane şi unde Poliţia Municipiului Sebeş a asigurat prezenţa a 22 de poliţişti din structurile de ordine publică, investigaţii criminale, investigare a fraudelor şi rutieră, astfel că, cu ocazia acestui eveniment nu au fost înregistrate evenimente negative şi toţi cetăţenii care au participat la această sărbătoare s-au putut bucura în siguranţă de ea.

Roşia Montană a fost şi în acest an gazda evenimentului „FânFest” la care au participat, în perioada 15-18 august, peste 2.000 de persoane.

Pentru asigurarea securităţii participanţilor la această manifestare precum şi pentru menţinerea climatului de siguranţă civică şi prevenirea şi combaterea abaterilor de la prevederile legale, Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba a participat cu 20 de poliţişti din structurile de ordine publică, investigaţii criminale, investigare a fraudelor şi poliţie rutieră din cadrul Poliţiilor Abrud şi Cîmpeni precum  şi ai Secţiei 10 de Poliţie Rurală Baia de Arieş.

Şi acest eveniment s-a încheiat fără incidente negative, astfel că se poate afirma că şi în acest caz, misiunea poliţiştilor a fost îndeplinită cu succes.

În perioada 15-18 august a.c., cei peste 250 de poliţişti care au acţionat zilnic pe raza întregului judeţ, au constatat 36 de infracțiuni, din care 19 în flagrant. Dintre acestea 8 au fost de natură judiciară, 3 de natură economico-financiară, 21 la regimul circulaţiei rutiere şi 4 de altă natură.

Au fost aplicate 879 de sancţiuni contravenţionale, în valoare totală de 147.040 lei, din care 99 pentru sancţionarea abaterilor la Legea 61/1991 privind ordinea şi liniştea publică, 21 la Legea 12/1990 privind comerţul şi 30 la alte acte normative.

În urma activităţilor desfăşurate pentru un trafic rutier în siguranţă, poliţiştii au aplicate 729 de sancţiuni contravenţionale celor care au încălcat prevederile O.U.G. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, din care 410 pentru viteză excesivă.

Au fost reţinute 15 permise de conducere şi retrase 6 certificate de înmatriculare.

ab-spital_04ddaba777Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba ne face cunoscut condiţiile de internare şi externare la această unitate medicală. Aceste condiţii sunt:

Condiţii generale de internare:

Bilet de trimitere de la medicul de familie şi/sau Bilet de trimitere/internare de la medicul specialist din ambulatoriu;

Documentul care dovedeşte calitatea de asigurat a persoanei;

Buletin de identitate sau Cartea de identitate, original şi xerocopie;

Carnet de sănătate;

În cazurile de urgenţă nu este necesar biletul de trimitere.

Condiţii generale pentru acordarea consultaţiilor în ambulatoriul de specialitate al spitalului:

Bilet de trimitere de la medicul de familie sau de la alt medic specialist, cu excepţia urgenţelor şi afecţiunilor confirmate;

Carnet de sănătate;

Documentul care dovedeşte calitatea de asigurat a persoanei;

Buletin de identitate sau Cartea de identitate – pentru copii: Certificatul de naştere;

Pentru eliberarea concediului medical: 

adeverinţă în care se va menţiona numărul de zile de concediu medical de care a beneficiat salariatul în ultimele 12 luni;

formularul de concediu medical iniţial (dacă este cazul).

Criterii de internare:

naştere;

urgenţe medico-chirurgicale şi situaţiile în care pus în pericol viaţa pacientului sau au acest potenţial, care necesită supraveghere medicală continuă;

diagnosticul nu poate fi stabilit în ambulatoriu;

tratamentul nu poate fi aplicat în conditiile asistenţei medicale ambulatorii, pacientul este nedeplasabil, necesită izolare sau internare obligatorie pentru bolnavii psihici prevăzuţi la art.105, 113 şi 114 din Codul penal şi cele dispuse prin ordonanţa procurorului pe timpul judecăţii sau urmăririi penale;

alte situaţii bine justificate de către medicul care face internarea şi avizate de medicul şef de secţie

Informaţii privind externarea:

Medicul curant vă aduce la cunoştinţa pacientului data externării cu cel putin 24 ore înainte.

La externare pacientul primeşte următoarele documente:

Bilet medical de ieşire;

Scrisoare medicală;

Reţetă medicală;

Indicaţii privind regimul alimentar şi de viaţă;

Recomandări privind tratamentul la domiciliu;

Reconsult după o perioadă stabilită;

Concediu medical;

Se recomandă îngrijire medicală la domiciliu (dacă este cazul), servicii ce pot fi oferite de furnizorii de îngrijiri la domiciliu.

Fii la curent cu cele mai noi anunturi negociate.

Urmărește negociat.ro pe Facebook