Tags Posts tagged with "concurs"

concurs

„Școala Zero Waste” este un concurs național de educație ecologică și colectare selectivă destinat tuturor școlilor din învățământul primar și gimnazial din România. Perioada de desfășurare a competiției este 18 Aprilie – 27 Mai.

Începând cu 16 Martie și până în 11 Aprilie toate școlile din România se pot înscrie în Competiția „Școala Zero Waste” Editia 2016. La cele trei ediții anterioare au participat 250 de școli din aproape toate județele țării și din București și 30.000 de elevi participanți direct în competiție.

Premiul cel mare este reprezentat de o tablă interactivă oferită de Continental, partener al proiectului.

Marii câștigătorii ai tablelor interactive puse în joc până acum sunt în 2015 Școala Gimnazială Mihai Eminescu, Roșiorii de Vede, Teleorman, în 2014 Școala Gimnazială Sf. Nicolae Târgu Jiu, Județul Gorj, iar în 2013 Școala Gimnazială Moșnița Nouă, Județul Timiș.

Elementul de noutate din acest an este reprezentat de tabăra de educație ecologică “Zero Waste Camp” organizată în August la Timișoara și la care vor participa cei mai buni elevi selectați în urma concursului SZW din acest an.

Desfășurarea competiției este simplă. Școala care acumulează cele mai multe puncte este desemnată câștigătoare. Punctele se obțin din organizarea a cat mai multor acțiuni educaționale din lista oferită de organizatori și din colectarea selectivă a mai multor deșeuri reciclabile: hârtie/carton, aluminiu, plastic/pet și altele.

Detalii suplimentare despre procedura de înscriere și desfășurarea concursului pot fi găsite pe site-ul organizatorului, EcoStuff Romaniawww.EcoStuff.ro sau pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/scoalazerowaste.

Concursul de educație ecologică și colectare selectivă dă posibilitatea elevilor și școlilor din România să concureze pentru câștigarea premiilor puse în concurs și în același timp să contribuie la protejarea naturii și reducerea poluării.

Aflat deja la a 4-a ediție, concursul susține și întărește obiceiul colectării selective începând cu vârsta la care copiii își formează valori și deprinderi pe care le vor avea tot restul vieții. Prin implicarea copiilor vom contribui indirect și la informarea și responsabilizarea membrilor familiilor.

Toate companiile care doresc să se implice, să susțină educația ecologică în școli și să sprijine organizarea concursului prin acordarea de premii, sunt invitate să ia legătura cu organizatorii.

Primăria Municipiului Aiud, judeţul Alba, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs în vederea ocupării, pe durată nedeterminată, a cinci posturi vacante, funcţii contractuale de execuţie din cadrul Serviciului Poliția Locală din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

Serviciul Poliţia Locală, Biroul Ordinea și liniștea publică, Paza bunurilor, Protecție civilă, Situații de urgență, Compartiment Paza bunurilor

1) PAZNIC – 4 POSTURI

Condiții generale și specifice:

- studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;

– aviz psihologic.

Condiții de desfășurare ale concursului:

– Proba scrisă: 15.10.2015, ora 9:00 la sediul Primăriei Municipiului Aiud;

- Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Serviciul Poliţia Locală, Biroul Ordinea și liniștea publică, Paza bunurilor, Protecție civilă, Situații de urgență, Compartiment Ordinea și liniștea publică – Evidența persoanelor

2) ȘOFER, TREAPTA PROFESIONALĂ I – 1 POST

Condiții generale și specifice:

- studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;

– aviz psihologic;

– permis de conducere categoriile B, C și E.

Condiții de desfășurare ale concursului:

– Proba scrisă: 15.10.2015, ora 9:00 la sediul Primăriei Municipiului Aiud;

– Proba practică: 15.10.2015, ora 14:00 la sediul Primăriei Municipiului Aiud;

- Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 06.10.2015, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, camera 22 și la nr. telefon 0258 861 310.

Consiliul Național de Integritate, instituția care supraveghează activitatea Agenției Naționale de Integritate a organizat un concurs pentru ocuparea funcției rămasă vacantă după demisia fostului președinte Horia Georgescu. Nici unul dintre cei candidați înscriși în concursul pentru șefia instituției, nu a câștigat concursul.

 

Mai multe puteți citi aici:

Elevii care au reprezentat județul Alba la etapa naţională a Concursului pentru Sănătate şi Prim Ajutor “Sanitarii Pricepuţi” au ocupat locul 13. Competiţia a avut loc în perioada 24 – 29 iulie şi a fost organizată de Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Ministerul Sanătăţii şi Ministerul Administraţiei şi Internelor (Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă).

Competiţia s-a desfaşurat în Complexul de Agrement „Poiana Pinului” din judeţul Buzău.

La concurs au participat 220 elevi din clasele V-VIII, membri ai 44 de echipaje câştigătoare ale fazei judeţene a competiţiei organizate de filialele SNCRR.

Filiala de Cruce Roşie Alba a fost reprezentată de echipajul Şcolii Gimnaziale „Lucian Blaga”Ocna Mureş, câstigător al locului 1 de la Faza Judeţeană din 13 iunie 2015.

Membrii echipei din Alba sunt Anda Mădălina Benţea, Ana-Maria Chirilă, Mihaela Lidia Hopârtean, Roxana Neamţ şi Adelina Florina Stoica, eleve în clasa a VII-a A la Şcoala „Lucian Blaga” Ocna Mureş. Au fost însoţite de profesor Ioan Baciu.

Aau ocupat locul 13, cu un punctaj de 67,2 din totalul de 70 de puncte.

Juriul de concurs a fost format din dr. Mihail Voicescu şi dr. Sorina Botescu, reprezentanţi ai Sediului Central al SNCRR, cpt. dr. Monica Dragomir, reprezentant IGSU, prof. Dorina Simion, reprezentant al Ministerului Educaţiei şi Cercetării şi Mihaela Necula, psiholog, reprezentant al Ministerului Sănătăţii.

Toate echipajele au primit diploma de participare şi obiecte promoţionale CRR.

Pe parcursul taberei au fost organizate cu sprijinul voluntarilor: atelier de resuscitare în care li s-a acordat echipajelor posibilitatea să exerseze pe manechinele adult, junior şi bebeluş; atelier de educaţie umanitară; atelier de educaţie pentru sănătate în care s-a pilotat jocul „Healthy-o-poly”, joc dezvoltat de un grup de voluntari SNCRR şi premiat de Federaţia Internaţională a Societăţilor de Cruce Roşie; sesiuni de înviorare în fiecare dimineaţă, foc de tabără şi activităţi recreative (dans, sport etc).

Inspectoratul Școlar Județean Alba organizează concurs pentru ocuparea a trei funcţii vacante, respectiv de referent III la compartimentul Informatizare, consilier I AS la compartimentul Reţea şcolară şi consilier I A S la compartimentul secretariat. Dosarele de înscriere se depun în perioada 12-14 august, la sediul IŞJ, iar probele de concurs se desfăşoară în perioada 24-26 august.

Condiţii specifice pentru participarea la concurs a candidaţilor:

Pentru postul de referent III la compartimentul Informatizare:

– studii superioare absolvite cu diploma de licenţă şi curs în domeniul informaticii;

– vechime în munca minim 5 ani;

– cunoştinţe temeinice în domeniul informaticii;

– cunoştinţe de operare PC- utilizare, depanare, întreţinere, reţele de calcul, baze de date şi programare, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer;

– competenţe în depanarea şi întreţinerea hardware şi software a calculatoarelor şi a echipamentelor periferice;

– competenţe în administrarea reţelelor de calculatoare;

– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;

– competenţe de operare a datelor şi de instalare şi utilizare a sistemelor de operare şi a softurilor educaţionale.

Pentru postul de consilier II A S – compartiment Secretariat:

– studii superioare absolvite cu diploma de licenţă;

– vechime în munca minim 5 ani;

– cunoştinţe de operare PC, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer

– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională

Pentru postul de consilier I, A S – compartiment Reţea şcolară:

– studii superioare absolvite cu diploma de licenţă;

– vechime în munca minim 5 ani;

– cunoştinţe de operare PC, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer;

– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională

Concursul constă în selecţia dosarelor, proba scrisă, proba practică, interviu.

Organizarea şi desfăurarea concursului are loc la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba, str.Gabriel Bethlen, nr.7, Alba Iulia.

CALENDAR concurs:

Depunerea şi selecţia dosarelor: 12-14 august, orele 10.00-14.00, la sediul IŞJ alba, telefon 0258-811662

Proba scrisa: 24 august, ora 10.00

Proba practică: 26 august, ora 10.00

Interviu: 26 august, ora 12.00

Comunicarea rezultatelor de la fiecare probă a concursului se face în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

Sunt declaraţi admişi la proba scrisă, pentru accesul la proba următoare, candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.

După afişarea rezultatelor obtinute la selecţia dosarelor, proba scrisă, proba practică şi interviu, candidatii pot depune contestaţii în termen de cel mult o zi lucratoare de la data afişării rezultatelor la fiecare probă.

AICI, bibliografia pentru concurs.

Asociaţia „Filantropia Ortodoxă” Alba Iulia scoate la concurs un post de magazioner pentru Centrul Social de Urgenţă, adăpostul pentru oamenii străzii din Gara CFR,  şi Serviciul de Îngrijire Vârstnici la Domiciliu Alba Iulia. Acesta este disponibil pentru o perioadă de trei luni cu posibiliatea de prelungire.

Candidatul pentru postul de magazioner trebuie să aibă, minim studii medii cu diplomă de bacalaureat, capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente, personalitate dinamică, comunicativă, organizată, loialitate şi confidenţialitate, constituie avantaj studiile în domeniul asistenţei sociale.
De asemenea acesta trebuie să dețină un permis de conducere categoria B

Postul este pe perioadă determinată de 3 luni cu posibilitate de prelungire, iar norma de lucru este de 8 ore/zi.
Persoanele interesate pot depune sau trimite un Curriculum Vitae la sediul Asociaţiei Filantropia Ortodoxă din str. B.P.Haşdeu, nr.15A, jud. Alba sau la adresa de e-mail: filantropia_ortodoxă@yahoo.com, până la data de 5 august, ora 12,00.

Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate. Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condiţiile minimale solicitate în specificaţiile postului.

Asociaţia îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.

În primul semestru al anului 2015, Serviciul de Ambulanță al Județului Alba a fost solicitat să intervină la peste 20.000 de cazuri. Raportul a fost făcut public în cadrului unei conferințe organizate cu ocazia Zilei Naționale a Ambulanței Române care va avea loc, pentru prima dată într-un cadru oficial, la data de 28 iulie. Serviciul Județean Alba se va deplasa la București pentru a participa la manifestări.

Luni, directorul Serviciului de Ambulanță Județean Alba, Marius Şuluţiu a fost prezent, în cadrul unei conferințe de presă și a prezentat situația instituției pe care o conduce. Potrivit unui raport prezentat de acesta, în primul semestru al anului 2015 au fost 20.207 de soicitări și s-au parcurs 822.377 de kilometri. În anul 2014 au fost 34.680 de solicitări, iar în anul 2013, 24.944.

Acesta a menționat faptul că numărul solicitărilor este în creștere din cauza lipsei spitalelor în cele trei orașe din județ, Zlatna, Ocna Mureș și Baia de Arieș.

În prezent, Serviciul de Ambulanță Județean Alba are un număr de 258 de angajați, dintre care 12 medici, 95 de asistenți și 110 de ambulanțieri.

Se pare că cea mai mare lispă este cea a medicilor, dovadă că încă de anul trecut există un post liber de medic de familie pentru care nu s-a prezentat nimeni la concurs.

Marius Şuluţiu a mai adăugat că din cauza acestei crize de personal, cele patru ambulanțe, destinate consultațiilor la domiciuliu, nu funcționează.

La Serviciul de Ambulanță Alba mai există 2 mașini de timp C1-C2, destinate urgențelor majore, 15 de mașini B1-B2 și 9 de timp A1 și A2.

Serviciul mai deține și un elicopter care poate ajunge în zonele greu accesibile în care mașinile ajung într-un timp mai lung, dar din păcare acesta poate circula doar ziua, iar pe timp de noapte doar de la un aeroport la altul.

Raportul a fost prezentat cu ocazia împlinirii a 109 ani de existență a Serviciului Național de Ambulanță România. Ziua va fi marcată pentru prima dată în acest an și va cuprinde o serie de amnifestări la București unde se vor deplasa și reprezentanții de la Alba.

Încă de anul trecut, Serviciul Județean de Ambulanță Alba Iulia recrutează personal pentru ocuparea postului de medic de familie. Acesta a rămas vacant în urma pensionării unui angajat.

Conform celor spuse de directorul instituției, dr. Marius Șuluțiu, cu toate că instituția pe care o conduce a organizat selecție pentru acest post, nu a fost niciun doritor care să participe la concurs. Activitatea solicitantă și faptul că este nevoie de instruire suplimentară, respectiv un curs de 6 luni pe medicină de urgență, ar fi principalel motive pentru această situație.

Recent, la concursul organizat de Serviciul Județean de Ambulanță Alba pentru două posturi de asistenți, s-au înscris 9 persoane.

Astfel, cei care coresc să se înscrie la concursul pentru postul de medic de familie se poate adresa Serviciului Județean de Ambulanță Alba.

Fii la curent cu cele mai noi anunturi negociate.

Urmărește negociat.ro pe Facebook