Tags Posts tagged with "Alba"

Alba

radar-politia-rutiera

Drumul Naţional 1- Alba Iulia – Sântimbru – Oiejdea – Galda de Jos – Teiuş – Aiud – Inoc – limită cu judeţul Cluj

Drumul Naţional 1- Sebeş – Cut – Cunţa – limită judeţul Sibiu

Drumul Naţional 7 Săliştea – Şibot – limită cu judeţul Hunedoara

Drumul Naţional 67C – Sebeş -Petreşti – Săsciori – Daia Romana

Drumul Naţional 74 – Ighiu – Zlatna – Feneş – Abrud – Bucium Cerbu

Drumul Naţional 75 – Cîmpeni – Gârda – Arieşeni

Drumul Naţional 75 – Baia de Arieş – Lupşa

Alba Iulia – Bulevardul Încoronării – Bulevardului Ferdinand I – strada Clujului, strada Regiment V Vânători, Strada Calea Moţilor

Municipiul Sebeş – strada Lucian Blaga, strada Traian

Cugir – strada Victoriei

Ocna Mureş – Războieni – Noşlac

aparobinetIn 04.01.2018 a fost publicat pe S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) anuntul de participare al SC APA CTTA SA ALBA la procedura de licitatie deschisa privind contractul de servicii „AB3-CS2-Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor”,contract ce face parte din Proiectul Major „Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Alba, 2014-2020”. Acest contract este cel de-al doilea publicat in SEAP, din cele 14 cate cuprinde proiectul si va avea ca obiect de activitate asistenta tehnica acordata in faza de pre-constructie, constructie cat si in cea de post-constructie a tuturor contractelor de lucrari.

Valoarea estimata a acestui contract este de 14,727,399 lei (fara TVA) si se va desfasura pe o perioada de 75 de luni de la data atribuirii.

apa_splashA fost aprobată finanţarea de către Uniunea Europeană a Proiectului Major: ”Reabilitarea și extinderea sistemelor de apă și apă uzată în județul Alba, 2014-2020”, în valoare totală de 114.079.588 euro (fără TVA). Astfel, Uniunea Europeană va finanţa acest proiect cu 86.737.563 euro (fără TVA), la această sumă adăugându-se 13.265.745 euro de la bugetul statului, 2.040.884 euro de la bugetele locale ca beneficiari finali ai investiţiilor, iar Beneficiarul proiectului, SC APA CTTA SA Alba, va contribui cu 12.035.397 euro.

Proiectul cuprinde 3 contracte de servicii, unul de furnizare vehicule operaționale, şi 9 contracte de lucrări, prin care se vor realiza investiții în infrastructura de apă și apă uzată, după cum urmează:

-reabilitarea aducţiunilor Galda-Teius-Aiud-Ocna Mureş şi Galda-Blaj,

-extinderea şi reabilitarea aducţiunilor Cimpeni-Abrud şi Cimpeni-Baia de Arieş,

-extindere și reabilitare rețele de apă și apă uzată în aglomerarea Alba Iulia, localitatea Pâclișa, în aglomerarea Ighiu, localitatea Țelna şi în aglomerările Abrud și Baia de Arieș, execuție lucrări pt. extinderea sistemelor de apă în Arieșeni.

-extindere rețele de apă și apă uzată în aglomerarea Aiud – Lopadea Nouă

-extindere rețele de apă uzată în aglomerarea Unirea – Războieni şi în aglomerarea Blaj – Sâncel -extindere/reabilitare sistem de alimentare cu apă în Cistei şi Bucerdea Grânoasa- Crăciunelu de Jos

-construire stații de epurare apă uzată în Abrud şi Baia de Arieș, reabilitarea stațiilor de tratare apă potabilă Zlatna și Mihoiești (Câmpeni).

Prin intermediul acestui proiect vor fi continuate acţiunile integrate de dezvoltare a sistemelor de apă şi apa uzată în aglomerările cu o populaţie cuprinsă între 2000-10.000 locuitori.

Astfel, în ceea ce priveşte alimentarea cu apa vor beneficia peste 100.000 de locuitori din aria de deservire a 4 sisteme zonale de alimentare cu apă: Alba, Zlatna, Apuseni şi Arieşeni, iar pentru canalizare-epurare circa 23.000 locuitori din 7 aglomerări: Alba Iulia, Ighiu, Aiud-Lopadea Noua, Blaj, Sâncel, Abrud, Baia de Arieş, Unirea, Războieni.

În vederea susţinerii acestui proiect major de investiţii, SC APA CTTA SA ALBA, anunţa intenţia de majorare a preţului apei potabile şi a tarifului la canalizare, începând cu 01.01.2018, în baza Strategiei de tarifare pe o perioadă de 5 ani aprobată de către toate Consiliile locale membre, prin Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Apă Alba.

SC APA CTTA SA Sucursala Alba Iulia,  continua incepand de luni 08.01.2018 instalarea de contoare electromagnetice de apa rece IPERL echipate cu modul radio pentru transmiterea la distanta a citirii, la blocurile de locuinte din orasul Alba Iulia.

Asociatiile de proprietari vor fi anuntate punctual cu privire la ziua in care se va efectua instalarea acestora.

vaccinLa solicitarea ministrului Sănătăţii, prof.dr. Florian BODOG, direcţiile de sănătate publică vor controla începând de astăzi, 4 ianuarie 2018, toate panourile publicitare care promovează campaniile de informare pe teme de sănătate publică.

În unele localităţi au fost postate, la sfârşitul anului trecut, panouri publicitare împotriva vaccinării.

Am solicitat inspectorilor sanitari să verifice şi să sancţioneze, în conformitate cu competenţele lor promotorii tuturor campaniilor publicitare care vizează sănătatea publică şi care nu au avizul Ministerului Sănătăţii, aşa cum prevede legea.

În opinia mea, panourile publicitare anti-vaccinare reprezintă un atentat la sănătatea copiilor noştri.

Epidemia de rujeolă trebuie să fie un semnal de alarmă pentru toată lumea: medici, autorităţi şi părinţi.

Încă o dată fac un apel la raţiune şi responsabilitate.

Lipsa vaccinării duce la forme grave ale bolii şi chiar la decesul copiilor.

Dacă nu facem ceva să creştem acoperirea vaccinală vom avea mult de suferit. şi rujeola e cea mai blândă dintre bolile care pot afecta sănătatea copiilor nevaccinaţi„, a declarat ministrul Sănătăţii, prof.dr.Florian BODOG.

Conform art 44 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii: „campaniile de informare, educare şi comunicare cu privire la teme care privesc sănătatea publică trebuie să fie avizate de Ministerul Sănătăţii„.

Nerespectarea dispoziţiilor legale în vigoare privind avizarea publicităţii produselor, precum şi a campaniilor de informare, educare şi comunicare cu privire la teme care privesc sănătatea publică, constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 10.000 lei la 25.000 lei, conform  HG nr. 857/2011 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele din domeniul sănătăţii publice

radar_62760100

Drumul Naţional 1- Alba Iulia – Sântimbru – Oiejdea – Galda de Jos – Teiuş – Aiud – Inoc – limită cu judeţul Cluj
Drumul Naţional 1- Sebeş – Cut – Cunţa – limită judeţul Sibiu
Drumul Naţional 7 Săliştea – Şibot – limită cu judeţul Hunedoara
Drumul Naţional 67C – Sebeş – Petreşti – Săsciori – Daia Romana
Drumul Naţional 74 – Ighiu – Zlatna – Feneş – Abrud – Bucium Cerbu
Drumul Naţional 75 – Cîmpeni – Gârda – Arieşeni
Drumul Naţional 75 – Baia de Arieş – Lupşa
Alba Iulia – Bulevardul Încoronării – Bulevardului Ferdinand I – strada Clujului, strada Regiment V Vânători, Strada Calea Moţilor
Municipiul Sebeş – strada Lucian Blaga, strada Traian
Cugir – strada Victoriei
Ocna Mureş – Războieni – Noşlac

Drumul Naţional 1- Alba Iulia – Sântimbru –– Oiejdea – Galda de Jos – Teiuş – Aiud – Inoc – limită cu judeţul Cluj

Drumul Naţional 1- Sebeş – Cut – Cunţa – limită judeţul Sibiu

Drumul Naţional 7  Săliştea –– Șibot – limită cu judeţul Hunedoara

Drumul Naţional 67C – Sebeş –Petreşti – Săsciori – Daia Romana

Drumul Naţional 74 – Ighiu – Zlatna – Feneş – Abrud –– Bucium Cerbu

Drumul Naţional 75 – Cîmpeni – Gârda – Arieşeni

Drumul Naţional 75 – Baia de Arieş – Lupşa

Alba Iulia – Bulevardul Încoronării – Bulevardului Ferdinand I – strada Clujului, strada Regiment V Vânători, Strada Calea Moţilor

Municipiul Sebeş – strada Lucian Blaga, strada Traian

Cugir – strada Victoriei

Ocna Mureş – Războieni – Noşlac

 

sireneInspectoratul pentru Situații de Urgență Unirea al județului Alba desfășoară lunar exerciții pentru testarea și verificarea sistemului de înștiințare, avertizare și alarmare în situații de protecție civilă.

La nivel național au loc exerciții destinate verificării funcționării mijloacelor de alarmare a populației, în scopul centralizării permanente a datelor privind starea de operativitate a echipamentelor de înștiințare, avertizare și alarmare, precum și pentru pregătirea continuă a autorităților administrației publice locale.

Astfel, în prima zi de miercuri a fiecărei luni, în intervalul orar 10.00 -11.00, sunt acționate sirenele de alarmare publică existente în toate județele.

În această lună, simulările încep miercuri, 03 ianuarie a.c. și vizează atât verificarea echipamentelor care pot fi acționate în mod centralizat (simultan), cât și a celor cu acționare locală.

În conformitate cu prevederile O.M.A.I nr.1259/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si asigurarea activitatii de instiintare, avertizare, prealarmare si alarmare in situatii de protectie civila, specificaţia semnalelor de alarmare a populaţiei este următoarea:

Alarma aeriană – se compune din 15 sunete a 4 secunde fiecare, cu pauză de 4 secunde între ele;

Alarma la dezastre – se compune din 5 sunete a 16 secunde fiecare, cu pauză de 10 secunde între ele;

Prealarma aeriană – se compune din 3 sunete a 32 de secunde fiecare, cu pauză de 12 secunde între ele;

Încetarea alarmei – se compune dintr-un sunet continuu, de aceeași intensitate, cu durata de 2 minute.

Totodată, rezultatele verificărilor vor fi centralizate la nivel județean și vor face obiectul unor analize în cadrul comitetelor județene pentru situații de urgență, în vederea îmbunătățirii modului de alarmare a populației în situații de protecție civilă.

Prin modul de acționare mijloacelor tehnice de alarmare există posibilitatea de a crea disconfort în spațiul public, motiv pentru care asigurăm cetățenii că astfel de exerciții periodice sunt necesare și benefice.

Sureanu - foto Rares Tileaga(1)Deși nu a mai nins abundent, în ultima perioadă, pârtiile de la Șureanu se păstrează în foarte bune condiții. Există zăpadă pe toate pârtiile, iar instalațiile funcționează normal. Drumul între lacul Oașa și pârtii rămâne la fel de exasperant, din cauza gropilor, însă nu vă faceți probleme: cu cauciucuri bune și, bineînțeles, cu lanțuri nu veți avea nici o dificultate de a ajunge la schi. Pentru informații actualizate și webcam live, intrați pe www.schisureanu.ro

Acces unic spre pârtii: Sebeș – Șugag – lacul Oașa (DN 67 C), apoi la dreapta spre – mănăstirea Oașa – Luncile Prigoanei – Poarta Raiului – Domeniul Schiabil Șureanu (DJ 704). Distanță față de Sebeș: 82 km, care pot fi parcurși în aproximativ 2 h (fără popasuri).

Starea drumului între Sebeș și lacul Oașa (62 km): drumul este asfaltat în întregime, fiind accesibil pentru orice mașină.

Starea drumului lacul Oașa – Domeniul Schiabil Șureanu (18 km): între lacul Oașa și Luncile Prigoanei drumul conține extrem de multe gropi, fiind mai degrabă acoperit de gheață decât de zăpadă. La fel, porțiunea dintre Luncile Prigoanei și pârtii este foarte accidentat, însă dacă veți conduce prudent și, mai ales, dacă veți echipa roțile cu lanțuri (în special de la Luncile Prigoanei în sus), nu veți avea probleme de acces. Vă recomandăm multă, multă răbdare.

Pârtii, strat de zăpadă și instalații de cablu: vor funcționa 6 pârtii din 8 (A_1; A_2; A_3; C_1; C_3; C_4), deservite de teleschi și de telescaun. E posibil să fie deschise și pârtiile S_1 și S_2. Zăpada, pe pârtii, este încă abundentă, deși nu a mai nins puternic în ultimul timp. Există, pe alocuri, foarte mici porțiuni unde se văd firele de iarbă sau pietrele, dar acestea nu vă vor pune probleme de alunecare. Ieșirile în off-piste nu mai sunt acum problematice, dar vă recomandăm, totuși, multă prudență: stratul de zăpadă nu mai este atât de gros. Pârtiile sunt bătătorite zilnic.

Meteo și vizibilitate pe pârtii: prognoza oferită de https://freemeteo.ro/vremea/surean/7-zile/meteograma/?gid=665722&language=romanian&country=romania anunță cer înnorat și posibile ninsori pentru săptămâna care urmează. Este neobișnuit de cald, pentru această perioadă (temperaturi cuprinse între -8 și 2 grade Celsius), dar acest lucru nu este, încă, problematic pentru starea pârtiiilor. Vizibilitatea pe pârtii este foarte posibil să fie afectată de nori sau ceață.

Servicii turistice: școală de schi & snowboard pe pârtii (0762 501 913); centru de închirieri schiuri și plăci în Poarta Raiului (0762 501 913); restaurante și unități de cazare la baza pârtiilor și pe domeniul schiabil.

Domeniul Schiabil Şureanu 

– Pârtii existente: 8 (A_1; A_2; A_3; C_1; C_3; C_4; S_1; S_2)

– Pârtii funcționale: 6 (A_1; A_2; A_3; C_1; C_3; C_4)

– Lungime totală a pârtiilor existente: 11 km

– Instalații de transport pe cablu: 3 (2 teleschiuri, 1 telescaun)

– Altitudine maximă: 2.010 m

– Tunuri de zăpadă: nu

– Webcam: http://schisureanu.ro/index.php/camere-live

– Nocturnă: nu

– Pârtii pentru sănii: da

– Semnal mobil: Vodafone integral; Telekom parțial; Orange minimal 

Sfaturi de buzunar:

– nu vă încredeți excesiv în propria mașină; mai important decât motorul este șoferul.

– faceți acasă o probă de montare a lanțurilor.

– evitați vitezele mari pe pârtii, dacă nu știți să schiați în siguranță.

tarieseniArieşeni (Vârtop)

– Pârtii existente: 2 (Vârtop 1 și Vârtop 2)

– Pârtii funcționale: 2 (Vârtop 1 și Vârtop 2)

– Lungime totală: 2 km

– Instalații de transport pe cablu: 2 (2 teleschiuri)

– Altitudine maximă: 1.400 m

– Tunuri de zăpadă: da

– Webcam: http://jurnalul.ro/webcam/arieseni-partia-vartop-1-466.html

– Nocturnă: da

– Pârtii pentru sănii: da

– Semnal mobil: toate rețelele 

La Arieșeni, condițiile de schi pentru acest final de an sunt încă satisfăcătoare, cu toate că încălzirea din ultimele zile a afectat calitatea zăpezii pe cele două pârtii. Sezonul continuă, așadar, cu succes în vechea stațiune de la Vârtop, unde unitățile de cazare și serviciile conexe sunt pregătite pentru un număr mare de turiști.

Acces: Alba Iulia – Abrud – Câmpeni (DN 74 A) – Albac – Arieșeni (DN 75). Distanță față de Alba Iulia: 120 km, care pot fi parcurși în aproximativ 2 h 30 min.

Starea drumului: este accesibil oricărui tip de autovehicul.

Pârtii, strat de zăpadă și instalații de cablu: deși grea și din ce în ce mai apătoasă, zăpada pârtiilor Vârtop 1 și Vârtop 2 este, cum spun schiorii, schiabilă. De fapt, fiind neînghețată, este perfect adeverentă. Se schiază fără dificultate, iar instalațiile de cablu sunt deschise. Pentru actualizări zilnice, urmăriți camera web de la baza pârtiilor.

Meteo și vizibilitate pe pârtii: prognoza oferită de http://freemeteo.ro/vremea/arieseni/7-zile/meteograma/?gid=686167&language=romanian&country=romania anunță, pentru perioada 30 decembrie 2017 – 04 ianuarie 2018, o încălzire generală. Vor fi și ninsori, în zilele de marți, miercuri și joi, posibil transformate în lapoviță. Temperaturile se vor încadra între -4 și 6 grade Celsius. Vizibilitatea pe pârtii este foarte posibil să fie afectată.

Servicii: asistenţă Salvamont la baza pârtiilor; școală de schi & snowboard la baza pârtiilor; centre de închirieri schiuri & plăci la baza pârtiilor; restaurante și unități de cazare la baza pârtiilor și în stațiune.

Sfaturi de buzunar:

– evitați teribilismul și vitezele mari pe pârtie.

– nu consumați alcool înainte de a schia. 

sursa:

Florian-Rareș Tileagă, monitor școala de schi „Pași Liberi”, Șureanu

jandarmi2Inspectoratul de Jandarmi Județean ”Avram Iancu” Alba organizează concurs pentru ocuparea, din sursă externă, a postului vacant de execuție de ofițer specialist I, în cadrul compartimentului Administrare Patrimoniu Imobiliar și Protecția Mediului din cadrul Serviciului Logistic.

În conformitate cu prevederile Legii nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare şi ale Ordinului M.A.I. nr.177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I, ambele cu modificările şi completările ulterioare, Inspectoratul de Jandarmi Judeţean ,,Avram Iancu”Alba, organizează concurs, prin încadrare directă, de ocupare a postului vacant de execuţie ofiţer specialist I, la compartimentul Administrare patrimoniu imobiliar şi protecţia mediului, din cadrul Serviciului Logistic, prevăzut la poziţia 77/a din statul de organizare al unităţii.

Pot participa la concurs, persoanele care îndeplinesc cumulativ, condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru participarea la concurs, astfel:

I. Condiţiile legale sunt următoarele:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.
Aptitudinea/inaptitudinea prevăzută la lit. d) se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu.
În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale, la o dată ce va fi comunicată candidaţilor, prin publicare pe internet. Lista candidaţilor declaraţi inapt la evaluarea psihologică va fi publicată pe internet.
De asemenea, anunţarea candidaţilor pentru deschiderea fişei medicale-tip de încadrare în MAI se va face tot prin publicare pe pagina de internet.

II. Criterii specifice:

A. Candidaţii recrutaţi în vederea încadrării directe care intenţionează să dobândească statutul de cadru militar trebuie să îndeplinească şi următoarele criterii specifice:
a) nu au semne particulare evidente sau tatuaje neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară;
b) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Verificarea cerinţelor prevăzute la lit. a) se realizează cu ocazia examinării medicale.

B) Cadrele militare în rezervă pot participa la concurs, dacă îndeplinesc şi următoarele criterii specifice:
a) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare;
b) nu au semne particulare evidente sau tatuaje neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară;
c) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
d) sunt confirmate în arme şi specialităţi militare corespunzătoare funcţiilor pentru care se organizează concurs.
Verificarea cerinţei prevăzute la lit. b) se realizează cu ocazia examinării medicale.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării, şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate în unităţi ale MAI, nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
Candidatul declarat „admis” la concurs nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic.

C) Maiştrii militari şi subofiţerii care au absolvit studii superioare pot participa la concurs, dacă îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
a) îndeplinesc cerinţele de ocupare a postului prevăzute la cap. III al prezentului anunţ;
b) sunt declaraţi „apt” la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I. ;
e) au obţinut calificativul de cel puţin „foarte bun” la ultimele două aprecieri anuale de serviciu.
III. Cerinţele postului:
– să aibă studii universitare de licenţă (ciclul I de studii universitare sau studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă) cuprinse în unul din domeniile din ramura de stiință:
1. Inginerie civilă, în unul din domeniile de licență (DL):
a) Inginerie civilă – cu toate specializările (S) aferente;
b) Ingineria instalațiilor – specializarea (S): instalații pentru construcții;
c) Inginerie și management – specializarea (S): inginerie economică în construcții.
2. Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică, în domeniul de licență (DL): Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică- specializarea (S): managementul organizaţiei.
– autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor:
– autorizaţie de responsabil cu urmărirea comportării în timp a construcţiilor după încadrarea pe funcție;
– avizul tehnic de specialitate, conform I.M.A.I. nr. 664/2008, după încadrarea pe funcție;
– perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: – 6 luni
– autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel de secretizare secret după numirea pe funcţie. În situaţia în care, ulterior numirii în funcţie, cadrul militar nu obţine autorizaţia, acesta este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii.

Cererea de participare la concurs, însoţită de copii ale diplomelor/certificatelor care să ateste studiile/cursurile absolvite , copia actului de identitate, curriculum vitae, consimţământul candidatului pentru eliberarea extrasului de pe cazier și declarația din care să reiasă dacă, în ultimele 6 luni au fost evaluați psihologic în același scop, precum și rezultatul acestei evaluări (conform modelelor ataşate), va fi adresată inspectorului şef al I.J.J. Alba şi va fi depusă personal la sediul I.J.J. Alba, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 18, din municipiul Alba Iulia, judeţul Alba în perioada 03.01.2018-16.01.2018 în zilele de luni-vineri între orele 08.30-15.30.

Dosarul de recrutare se va depune personal până la data de 23.02.2018 ora 15.30, la sediul I.J.J. Alba, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 18, din municipiul Alba Iulia, judeţul Alba şi va cuprinde următoarele documente:

A) Pentru candidaţii recrutaţi în vederea încadrării directe care intenţionează să dobândească statutul de cadru militar şi pentru cadrele militare în rezervă:
a) cererea de înscriere şi CV;
b) copii ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului;2
c) copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar;
d) copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
e) autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului;
f) cazierul judiciar;
g) o fotografie color 9×12 cm;
h) fişa medicală-tip de încadrare în MAI;
i) declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
j) dosar- plic.

B) Dosarul de recrutare în vederea participării maiştrilor militari/subofiţerilor la concurs, conţine următoarele documente:
a) cererea de înscriere şi CV;
b) copii ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului; 2
c) copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă3 şi, dacă este cazul, livretului militar;
d) copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
e) declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
f) adeverinţe emise de unitatea din care face parte candidatul din care să rezulte:
– nivelul de acces la informaţii clasificate la care este avizat şi perioada de valabilitate;
– dacă este cercetat disciplinar, dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la O.m.a.i. nr. 177/2016.
– calificativul obţinut la ultimele două aprecieri anuale de serviciu.
g) adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate;
h) dosar- plic.

Copiile documentelor care fac parte din dosarul de recrutare se realizează de lucrătorii de resurse umane, se certifică pentru conformitate şi se semnează de persoana desemnată şi de candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după realizarea copiilor.
Documentele care fac parte din dosarul de recrutare pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care activităţile prevăzute la alineatul precedent nu se mai realizează.
Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului, pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane din Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Alba, telefon: 0258/812318, interior 24571 şi 24535, fax 0258/811926, de luni până vineri, între orele 08.30-15.30.
Candidaţii vor fi planificaţi pentru evaluarea psihologică specifică prin grija Serviciul Resurse Umane din Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Alba.
La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în prezentul anunţ.

IV. TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
– în vederea ocupării prin concurs sau examen, după caz, prin încadrare directă, a postului vacant de execuţie ofiţer specialist I, la compartimentul Administrare patrimoniu imobiliar şi protecţia mediului, din cadrul Serviciului Logistic, prevăzut la (poziţia 77/a) din statul de organizare al I.J.J. Alba.

A. TEMATICA
1. Organizarea și funcționarea Jandarmeriei Române;
2. Drepturile și obligațiile personalului Jandarmeriei Române;
3. Îndatoririle și drepturile cadrelor militare;
4. Trecerea în rezervă sau direct în retragere a cadrelor militare;
5. Răspunderea materială a militarilor;
6. Organizarea și desfășurarea achizițiilor publice de bunuri și servicii de către unitățile M.A.I.;
7. Atribuirea contractelor de achiziție publică de către unitățile M.A.I.;
8. Scoaterea din funcțiune, valorificarea și casarea bunurilor din unitățile M.A.I.;
9. Organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului în unităţile M.A.I.;
10. Protecția informațiilor clasificate în instituțiile M.A.I.;
11. Autorizarea executării lucrărilor de construcții;
12. Recepția lucrărilor de construcții și a instalațiilor aferente acestora;
13. Asigurarea tehnică a construcțiilor aflate în administrarea M.A.I.;
14. Normele de stabilire a parametrilor necesari desfășurării activității în spațiile M.A.I.;
15. Organizarea cadastrului pentru structurile M.A.I.;
16. Elaborarea și conținutul documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții;
17. Organizarea activității de protecție a mediului în unitățile M.A.I.

B . BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 550 din 21 noiembrie 2004 privind organizarea şi funcţionarea Jandarmeriei Române, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 80 din 11 iulie 1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Ordonanța Guvernului nr. 121/1998 privind răspunderea materială a militarilor;
4. Instrucțiunile M.A.I. nr. 114 din 22.07.2013 privind răspunderea materială a personalului pentru pagubele produse Ministerului Afacerilor Interne;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
6. Hotărârea Guvernului nr. 395 din 02.02.2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
7. Hotărârea Guvernului nr. 81 din 23.01.2003 privind organizarea și desfășurarea procedurilor pentru valorificarea bunurilor scoase din funcțiune, precum și a celor scoase din rezervele proprii, aflate în administrarea M.A.I.;
8. Instrucțiunile M.A.I. nr. 167 din 30 iulie 2009 privind scoaterea din funcțiune, valorificarea și casarea bunurilor în unitățile Ministerului Administrației și Internelor;
9. Ordinul M.F.P. nr. 2.861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
10. Ordinul nr. 231 din 25 septembrie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și efectuarea inventarierii patrimoniului în unitățile Ministerului Administrației și Internelor;
11. Hotărârea nr. 585 din 13 iunie 2002 pentru aprobarea Standardelor naționale de protecție a informațiilor clasificate în România;
12. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 114 din 21.12.2011 privind atribuirea anumitor contracte de achiziții publice în domeniile apărării și securității;
13. Legea nr. 10 din 18.01.1995 privind calitatea în construcții;
14. Legea nr. 50 din 29.07.1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată (Capitolul I);
15. H.G. nr. 343 din 18 mai 2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora;
16. Instrucţiuni M.A.I. nr. 664 din 28.11.2008 privind normele de asigurare tehnică a construcţiilor aflate în administrarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
17. Ordinul M.A.I. nr. 633 din 10.10.2008 privind normele de stabilire a parametrilor necesari desfășurării activității în spațiile M.A.I.;
18. Instrucțiunile M.A.I. nr. 549 din 18.07.2008 privind organizarea cadastrului pentru structurile M.I.R.A.;
19. Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
20. Ordin nr. 140 din 30 octombrie 2015 privind organizarea, coordonarea și controlul activității de protecție a mediului în unitățile M.A.I. (Capitolele II, III și V).
* Se studiază legislaţia actualizată, cu toate evenimentele legislative intervenite.

V. Graficul şi locul desfăşurării concursului :
– depunerea cererilor de înscriere la concurs până la data de: – 16.01.2018, ora 15.30
– depunerea dosarelor de recrutare în volum complet până la data de: – 23.02.2018, ora 15.30
– verificarea corectitudinii întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor:
26.02.2018-01.03.2018.
– concursul va avea loc la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Alba din municipiul Alba Iulia str. Alexandru Ioan Cuza nr. 18, la data de 09.03.2018, începând cu ora 14.00, unica probă de concurs constând într-un test scris tip grilă, care se înregistrează audio şi/sau video, conform dispoziţiilor art. 24 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne.
– Depunerea contestaţiilor : – 24 de ore de la afişarea rezultatelor.

ATENŢIE ! Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrări. Nota acordată după contestaţie rămâne definitivă.

– Afişarea rezultatelor eventualelor contestaţii: în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.
– Afişarea tabelului cu rezultatele finale ale concursului: în funcţie de existenţa/inexistenţa unor eventuale contestaţii, la expirarea termenului de depunere/soluţionare a acestora.
Aprecierea rezultatelor finale ale probei de concurs se face cu note de la 1 la 10.
Nota de promovare a probei de concurs este de minimum 7,00. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu pe subiecte profesionale.
Candidaţii vor avea obligatoriu asupra lor la susţinerea testului scris, actul de identitate precum şi un pix / stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau comunicare). Nu se admit pixuri / stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativele de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului / candidaţilor în cauză.

Anunţul este publicat pe site-ul instituţiei, www.jandarmeriaalba.ro şi afişat la avizierul unităţii începând cu data de 29.12.2017.

Fii la curent cu cele mai noi anunturi negociate.

Urmărește negociat.ro pe Facebook