hitfm

ASCULTA RADIO ORION PE HITFM.RO

AJOFM Alba: realizările proiectului "SPO – Performanță și Calitate în Servicii" - Ziarul Apulum
Actualitate, Stiri

AJOFM Alba: realizările proiectului „SPO – Performanță și Calitate în Servicii”

AJOFM-300x225Întarirea capacităţii SPO de furnizare a serviciilor de ocupare prin modernizarea si dezvoltarea serviciilor. Pe termen lung, efectul generat va fi acela de asigurare de către SPO a unui impact eficient pe piaţa muncii.

Valoarea proiectului: 10.056.777 lei din care:
v 9.667.460 lei valoarea eligibilă a proiectului
v 7.250.595 lei asistenţă financiară nerambursabilă din partea Uniunii Europene
v 2.416.865 lei contribuţie proprie
v 389.317 lei valoarea neeligibilă a proiectului ( TVA nedeductibil estimat)
Beneficiar: Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sălaj
Parteneri:
o Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba (Partener naţional 1)
o Fundaţia pentru Dezvoltare Socială şi Economică Zalău (Partener naţional 2)
o SC Vecom SRL (Partener naţional 3)
o Fondazione Castellini (Partener transnaţional 4)
Perioada de implementare: 01.02.2012 – 31.01.2015

Grupul ţintă
· Instituţii ale Serviciului Public de Ocupare
Ø 2 agenţii (SPO) implicate în implementarea proiectului:AJOFM Sălaj şi AJOFM Alba
Ø 40 SPO-uri din ţară implicate în activităţile de workshop şi de diseminare a informaţilor obţinute
· Angajaţi ai Serviciului Public de Ocupare
Ø 80 angajaţi ai AJOFM Sălaj şi AJOFM Alba
Ø 80 persoane ale altor SPO-uri din ţară vor fi instruite în cadrul unor workshopuri

REALIZĂRILE PROIECTULUI
LA 24 LUNI DE IMPLEMENTARE

1. S-a realizat un studiu de analiză şi prognoză privind piaţa muncii din cele două regiuni cuprinse în proiect, respectiv Sălaj şi Alba. Rezultatul studiului a stat la baza elaborării unei strategii privind Serviciul Public de Ocupare în fiecare regiune

2. A fost realizat un studiu privind gradul de satisfactie a clientilor SPO privind serviciile oferite

3. S-au realizat 2 strategii privind Serviciul Public de Ocupare, una pentru Salaj si una pentru Alba

4. A fost realizata analiza privind corelarea cerinţelor pieţii muncii cu necesităţile beneficiarilor serviciilor SPO din Sălaj şi Alba.

5. S-a realizat un portal electronic de mediere a muncii: http://www.spotransilvania.ro care ofera informaţii despre piata muncii, permite accesul online la informaţii despre locurile de muncă locale, regionale şi cele din reţeaua EURES şi de asemenea permite înregistrarea gratuită a persoanelor şi angajatorilor care caută sau ofera locuri de muncă. Un număr de 488 de persoane şi 121 de firme s-au inregistrat in portal pana in prezent

6. S-au dezvoltat noi servicii de asistenţă şi anume au fost iniţiaţi 6 „antrenori personali” de către consilieri psihologi, care consiliaza şomerii şi persoane aflate în cautarea unui loc de muncă

7. 82 de persoane au fost asistate de către antrenorii personali, asistenta care consta in identificarea nevoilor de consiliere, evaluarea personală, explorarea profesiilor, explorarea pieţei muncii, tehnici de promovare personală, planificarea carierei, luarea unei decizii privind cariera, intocmirea unui CV

8. S-a realizat transfer de expertiză transnaţională, prin instruirea unui număr de 69 persoane din grupul ţintă de către partenerul transnaţional 4, Fondazione Castellini în România in cadrul a 2 sesiuni de instruire care s-au desfăşurat una la Zalău şi una la Alba Iulia

9. S-au achiziţionat echipamente de birotică/echipamente IT necesare desfăşurării activităţii

10. Au fost realizate un număr de 10 evenimente de comunicare şi promovare la nivel judeţean a proiectului

11. Au fost publicate anunţuri pentru promovare în presa din cele 2 regiuni şi în cea naţională

12. Au fost distribuite 10.700 de pliante în cele 2 regiuni pentru popularizarea activităţilor din cadrul proiectului şi a serviciilor oferite de SPO-uri

13. A fost realizată o analiză a programelor de formare, analiză care a stat la baza elaborării unor module de formare profesională

14. Au fost elaborate 11 module de formare profesionala si suporturile de curs corespunzatoare pentru a ajuta SPO-urile in activitatea de formare profesionala a somerilor

15. 10 din agenţiile locale din cele două AJOFM-uri partenere au fost dotate cu sisteme de afişare electronică a informaţiilor utile pe LCD-uri şi de acces prin terminale de tip „info-chioşc”

16. 10 din agenţiile locale din cele două AJOFM-uri partenere au fost dotate cu sisteme electronice de ordonare şi dirijare a beneficiarilor.

Distribuie Acum

31 ianuarie 2014

About Author

Ziarul Apulum


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scrie-ne pe Messenger
Loading...