60 de noi antreprenori își dau întâlnire la Alba Iulia

60 de noi antreprenori își dau întâlnire la Alba Iulia

Foto: telembt.roAsociația Pakiv România organizează în perioada 26-27 martie 2013, la Alba Iulia, o întâlnire cu antreprenorii care și-au înființat afaceri prin proiectul ”ALTERNATIVE PENTRU ŞOMAJ – promovarea şi dezvoltarea competenţelor şi activităţii antreprenoriale în rândul şomerilor” în cele trei regiuni de implementare: Centru, Nord Est și Nord Vest.

Evenimentul este organizat în colaborare cu partenerii din proiect, în cadrul activității

2.3 Elaborarea unui ghid de bune practici și programe inovatoare și are loc la Hotel Parc, strada Primăverii, numărul 4.

Scopul și obiectivele acestei întâlniri sunt de a pune bazele înființării unei rețele profesionale, a unei burse de mărfuri și a unui portal video online precum și a selectării unui număr de șase antreprenori care să participe la o întâlnire de lucru în Grecia .

În prima zi, 26 martie 2013, vor fi selectați de către o comisie, în baza documentației depuse în acest sens, cei șase antreprenori care urmează să participe în luna aprilie a.c. la întâlnirea de lucru din Grecia.

Beneficiile întâlnirii din Grecia constă în: schimbul de bune practici, intensificarea instruirii între IMM-uri, consolidarea legăturilor în scopul dezvoltării și menținerii rețelei.

A doua zi, 27 martie 2013, va avea loc întâlnirea propriu-zisă cu antreprenorii în sala mică a Hotelului Parc.

În acest cadru, ei vor avea ocazia să își prezinte succint afacerile și să pună bazele viitoarelor colaborări în cadrul rețelei profesionale din care vor face parte.

De asemenea, vor fi anunțați câștigătorii selecției pentru întâlnirea de lucru din Grecia.

După prânz, vor avea loc prezentări și discuții asupra întâlnirii de lucru din Grecia și a rețelei profesionale (antreprenorilor li se vor furniza informații despre cum va arăta site-ul web și ce tip de date va cuprinde).

Prin înființarea rețelei profesionale din cadrul proiectului ”ALTERNATIVE PENTRU ŞOMAJ – promovarea şi dezvoltarea competenţelor şi activităţii antreprenoriale în rândul şomerilor”, se vor crea premisele sustenabilității proiectului, pe de o parte, precum și perspective inovatoare de dezvoltare a afacerilor incluse în rețea.

ÎNTÂLNIRE CU ANTREPRENORII DIN CADRUL PROIECTULUI ALTERNATIVE PENTRU ŞOMAJ – promovarea şi dezvoltarea competenţelor şi activităţii antreprenoriale în rândul şomerilor”
 27.03.2013
 Hotel Parc, sala mică
11:00-11:15Primirea și înregistrarea participanţilor la Întâlnirea cu antreprenorii
11:15- 11:20Cuvântul de „Bun venit” adresat participanților la întâlnire de către Managerul proiectului – Gruia Ioan Bumbu
11:15– 13:00Moderează Managerul proiectului – Gruia Ioan Bumbu:

  • Prezentarea succintă a antreprenorilor și a afacerilor înființate prin proiect (cu acordare interviuri presă/mass media, după caz) – fiecare antreprenor se prezintă și își prezintă afacerea
  • Anunț selecție șase antreprenori pentru Întâlnirea de lucru din Grecia – Gruia Ioan Bumbu
13:00-14:00

Masa de prânz

14:00– 15:00
  • Prezentarea succintă a Întâlnirii de lucru din Grecia – Daniel Jianu
  • Prezentarea succintă a rețelei profesionale (informații despre cum va arăta site-ul web și ce tip de date va cuprinde) – Vladimir Guțu

 

 

Informații: 

Asociația Pakiv România                                 

Persoană de contact: Camelia Vulpe                             

Expert informare, publicitate și comunicare

Tel./Fax: 0258 811170

E-mail: pakiv_romania@yahoo.com

Site proiect: www.alternativepentrusomaj.ro

Comentarii

Comentarii

Fara Comentarii

Lasa un raspuns